Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal søke jobb i en bhg , småbarns.

Er utdannet noe helt annet,men har jobbet i bhg i litt over 2 år nå. Trives godt,og får høre at jeg er flink og gjør en bra jobb. Synes selv jeg gjør jobben bra , og at jeg har funnet det jeg vil jobbe med.

I den utdanningen jeg har fra før,får man kastet jobber etter seg.Så å søke på jobb,er ikke noe jeg har så mye erfaring med (er passert 30 )

Har ingen utdanning innen bhg.

Kunne tenkt meg hjelp til å skrive en original søknad, som sier mer enn en kjedelig a4 søknad.Tips og råd :)

Evt nettsider med tips.

Utforming-utseende-etc

På forhånd takk :)

AnonymBruker
Skrevet

CV'er har som funksjon å være tørr opplisting av fakta. Hvis du vil friske opp din, noe jeg ikke tror gir deg noen plusspoeng i barnehagesektoren, kan du legge inn noen setninger om hva du har oppnådd i hver jobb, hva er det viktigste om deg som arbeidstaker og finne en word-mal på nettet som ser litt frisk ut.

Gjest Raindrops
Skrevet

Er det orginal CV eller orginal søknad du er ute etter? Overskriften sier noe annet enn innlegget:p

AnonymBruker
Skrevet

Er det orginal CV eller orginal søknad du er ute etter? Overskriften sier noe annet enn innlegget:p

Haha,ja der ser du..jeg trenger virkelig hjelp :fnise:

Vil gjerne ha litt originalt innhold. Noe som gjør at de ønsker å fortsette å lese søknaden,istedenfor og legge den fra seg.

Vil ikke bli mange søkere på denne stillingen,da den er intern mellom få barnehager. Har en god fot innenfor,så sjansen er jo forsåvidt god :)

(Men det er jo langt ifra sikkert at jeg får jobben , så kjekt å søke på flere jobber )

• 2 uker senere...
Skrevet

All forskning på feltet viser at kreative CVer kommer dårligst ut. Just sain

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...