Gå til innhold

Lage egne sms ringetoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en punchline fra en podcast og en og annen frase fra noen sanger i iTunes biblioteket mitt som jeg kunne tenke meg å ha som sms ringetone på min iPhone 4.

Noen som vet om man kan gjøre dette på et vis? Et program, app eller funksjon på telefonen som kan gjøre drømmen min til virkelighet?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke. Nok en irriterende ting med iPhone...

Skal du gjøre det må du jailbreake telefonen. Jeg har ikke gjort det selv, men det finnes mange muligheter for å finne ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Program til PC eller mac da?

Må jo være en mulighet for å ta "klippe ut" tre sekunder fra en podcast, laste den over til iPhonen og sette den som smstone?

Skrevet

Nei, det går ikke. Apple tillater ikke at man skal legge til egne SMS-toner. Ringetoner går dersom man trikser litt. Mener å huske at de ikke kan være lengre enn 40 sekund og må være i m4r-format eller noe sånt...

For å legge inn SMS-toner, og mye annet, må man hacke telefonen og da ryker også Apples goodwill om noe skulle skje med telefonen senere...

Skrevet
Her kan du laste inn lyd og lage egne ringetoner. SMS-lyd kan du dessverre ikke lage selv, der må du bruke de som følger med (men det kom en haug med nye på siste oppdateringen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...