Eidi_81 Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Jeg er inspirert av "Butsdagsgaver til søsken". Jeg er nylig blitt fadder for den yngste av to søsken. De er barn av ett vennepar og kanskje ikke så naturlig å kjøpe gaver til de i utgangspunktet. Ville dere bare gitt gave til fadderbarnet sin burdag og tenkt at det andre barnet får gaver av sine faddere på sin bursdag eller ville dere begynt å kjøpe gaver til den eldste sine bursdager også, selv om dere ikke har gjort det før? Eller bare latt være å kjøpe gaver, hvor viktig er fadderrollen?
9naah Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 kjøper alltid noe ekstra til fadderbarna, og ikke så mye til søskene av fadderbarnet..
Gjest pysepusen Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Nå har jeg ikke erfaring med det selv, men de av vennene til foreldrene mine som er faddere på lillesøs har aldri kjøpt gave til meg. Det er jo mest fordi de aldri har blitt bedt i bursdag til meg og kun til lillesøs! Utenom familie pleier vi som regel kun kjøpe til de vi blir bedt i selskap til vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå