AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hei hei! Jeg tenker å dra på denne filmen i helga.. ja jeg har lest anmeldelsene men lurer på hva dere KG`ere synes
Anglofil Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg synes filmen var fantastisk nydelig, rett og slett. Colin Firth imponerte meg stort. Etter min mening så vant de velfortjent sine Oscar-statuetter. Mvh Yvonne Endret 18. mars 2011 av Yvonne 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Han Colin er flink. Ellers sov jeg meg gjennom filmen, ikke min type film.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Jeg synes den var fantastisk! Er veldig glad i litt gammeldagse "kostymedramafilmer", og man får jo en del av det i "The King's Speech", men det som overrasket meg var hvor utrolig morsom filmen var! Hele kinosalen hylflirte til tider, filmen har rett og slett glimrende dialoger og skuespillere
karella Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Jeg syns den var veldig bra, men jeg syns ikke Helena B Carter var så bra at hun fortjente å bli nominert til Oscar for sin rolle. Men Colin Firth var helt fantastisk som alltid!
Gjest Bond Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Synes den var bra, viste den lille historien blandt de store historiene. Visuelt veldig fin og bra film-musikk, og Firth var veldig bra. Hele filmen kunne for min del ha klart seg med bittelitt mindre av de "humoristiske" delene, men i det store og hele en fin liten historie.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Jeg synes det var en vidunderlig film. Veldig lite staffasje, bare en engasjerende skjebne. Colin Firth får en til å bli så engasjert i kongens skjebne, man VIL virkelig at han skal lykkes med å få ut hvert ord. Tenker mye på hvordan det må ha vært å måtte ta på seg en slik jobb når man har de problemene han hadde. 1
Marshmallow Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 En av de beste filmene jeg har sett på veldig lenge. Velfortjent Oscar til Colin Firth
Gjest Heloise Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Jeg likte humoren i filmen. Jeg likte skuespillerne. Jeg likte at den hadde et snev av "historie" i seg. Syntes også Colin var litt kjekk... Bonham Carter er min gudinne!
Mille_ Skrevet 27. mars 2011 #11 Skrevet 27. mars 2011 Jeg synes den var fantastisk, den viste karakter/personer man kan tro på og føler med, den var hjerteskjærende, morsom, kald, varm, menneskelig og umenneskelig.
Sushi Skrevet 27. mars 2011 #12 Skrevet 27. mars 2011 Fin historie som blir godt fortalt. Rolig, men likevel ikke kjedelig et sekund. Passelig balanse mellom humor og spenning. Likte den veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå