Gå til innhold

The King`s Speech

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei!

Jeg tenker å dra på denne filmen i helga.. ja jeg har lest anmeldelsene men lurer på hva dere KG`ere synes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes filmen var fantastisk nydelig, rett og slett. Colin Firth imponerte meg stort. Etter min mening så vant de velfortjent sine Oscar-statuetter. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Han Colin er flink. Ellers sov jeg meg gjennom filmen, ikke min type film.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var fantastisk! Er veldig glad i litt gammeldagse "kostymedramafilmer", og man får jo en del av det i "The King's Speech", men det som overrasket meg var hvor utrolig morsom filmen var! Hele kinosalen hylflirte til tider, filmen har rett og slett glimrende dialoger og skuespillere :)

Skrevet

Jeg syns den var veldig bra, men jeg syns ikke Helena B Carter var så bra at hun fortjente å bli nominert til Oscar for sin rolle. Men Colin Firth var helt fantastisk som alltid! :)

Skrevet

Synes den var bra, viste den lille historien blandt de store historiene.

Visuelt veldig fin og bra film-musikk, og Firth var veldig bra. Hele filmen kunne for min del ha klart seg med bittelitt mindre av de "humoristiske" delene, men i det store og hele en fin liten historie.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var en vidunderlig film. Veldig lite staffasje, bare en engasjerende skjebne. Colin Firth får en til å bli så engasjert i kongens skjebne, man VIL virkelig at han skal lykkes med å få ut hvert ord. Tenker mye på hvordan det må ha vært å måtte ta på seg en slik jobb når man har de problemene han hadde.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte den veldig godt.

Skrevet

En av de beste filmene jeg har sett på veldig lenge. Velfortjent Oscar til Colin Firth :jepp:

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg likte humoren i filmen. Jeg likte skuespillerne. Jeg likte at den hadde et snev av "historie" i seg. Syntes også Colin var litt kjekk... :sjenert: Bonham Carter er min gudinne!

Skrevet

Jeg synes den var fantastisk, den viste karakter/personer man kan tro på og føler med, den var hjerteskjærende, morsom, kald, varm, menneskelig og umenneskelig.

Skrevet

Fin historie som blir godt fortalt. Rolig, men likevel ikke kjedelig et sekund. Passelig balanse mellom humor og spenning. Likte den veldig godt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...