Gjest Anonym Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 E og typen min har sex, ofte! Og han spør stadig om han skal slikke meg.. men e sier alltid nei. Har blitt slikka før, men da tenkte jeg ikke, og var ikke helt med på det.. Men e føler det blir veldig ekkelt for gutten, pleier og bli gaanske våt... Så blir det veldig ekkelt/vond smak for typen min om han slikker meg da? E syntes jo det er faen så deilig! men tenker på han :gjeiper: Så ja, spørsmålet mitt er jo egentlig, om er det ekkelt for gutten og slikke? smaker det vondt lissom når jenta er våt?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Bruk søkefunksjonen i forumet, du er ikke den første som spør selvfølgelig. 1
Avaleona Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Om gutten spør om han kan få lov til å slikke deg er det jo ikke akkurat slik at han vegrer seg for det. Om du liker det og han vil, hvorfor ikke? 1
Gjest Fikira Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Hvor gammel er du? Og, nei, det er ikke ment som et sarkastisk frekt spørsmål.
Gjest AnonymG90 Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Så lenge jenta er glattbarbert der nede, synes jeg det er helt ok å slikke Det som gjør det bra for meg er å gi dama den nytelsen Vanligvis smaker det helt okey
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Siden han spør så er det jo helt åpentbart at han ikke synes det er ekkelt. Jeg synes ikke du skal bekymre deg på hans vegne.
Gjest Jens, 37 Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Det er ingen favorittaktivitet, nei...;-) Det smaker ofte reker/skalldyr av kvinnens underliv (selv om hun er aldri sp nydusjet, og faktisk ikke har sykdommer). Takler bare ikke lukten av skalldyr/reker og "salt"! Æsj...blir litt kvalm ved akkurat den delan av sex, så går aldri ned på kvinnen.
Gjest Celina, 39 Skrevet 18. mars 2011 #8 Skrevet 18. mars 2011 ..å gi dama den nytelsen Eh, "nytelse"? Tror ikke det! Hater det. Vær så snill, ikke tro at alle kvinner liker at mannen "går ned på henne"!!!!!
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 #9 Skrevet 18. mars 2011 Har du dårlig hygiene så kan det smake skikkelig ille. Har du god hygiene og et sundt og friskt underliv så kan det være umettelig tirrende og smake deilig godt. Reker eller ei... Men unge menn vet ofte ikke sitt eget beste uansett... ;-))
Gjest Lacus Skrevet 18. mars 2011 #10 Skrevet 18. mars 2011 Nå er ikke jeg mann, men velger å svare. Jeg har opplevt at det varierer veldig fra mann til mann om de liker å slikke eller ikke. Noen elsker det, andre hater det. Jenter skal ikke smake reker og skalldyr der nede, da er det noe galt. Jeg har smakt både meg selv og andre jenter og har aldri opplevd skalldyr smak. 1
Gjest Male 68 Skrevet 18. mars 2011 #11 Skrevet 18. mars 2011 Reine og friske jenter smaker ikke vondt! Jeg synes det utrolig digg å slikke ei jente til orgasme, elsker ei våt og glatt fitte ;-) Det er faktisk en av mine favoritter...
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #12 Skrevet 18. mars 2011 Det smaker da ikke reker! Det smaker godt, og for meg og min partner er det en nytelse for begge.
Gjest padawan Skrevet 19. mars 2011 #13 Skrevet 19. mars 2011 å lenge det ikke er alt for mye hår så er det ikke meg i mot.
K.A. Skrevet 19. mars 2011 #15 Skrevet 19. mars 2011 Det er ingen favorittaktivitet, nei...;-) Det smaker ofte reker/skalldyr av kvinnens underliv (selv om hun er aldri sp nydusjet, og faktisk ikke har sykdommer). Takler bare ikke lukten av skalldyr/reker og "salt"! Æsj...blir litt kvalm ved akkurat den delan av sex, så går aldri ned på kvinnen. Jeg hater reker/skalldyr. Jeg elsker fitte. Fitte smaker IKKE reker/skalldyr. Fitte er nam, og jo våtere jo bedre.
K.A. Skrevet 19. mars 2011 #16 Skrevet 19. mars 2011 Eh, "nytelse"? Tror ikke det! Hater det. Vær så snill, ikke tro at alle kvinner liker at mannen "går ned på henne"!!!!! Og tro ikke at alle kvinner hater det heller. Ganske mange elsker det faktisk, tro det eller ei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå