yamyam Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hei alle sammen. Jeg reiste fra Gardermoen og var da innom den lille klesbutikken som er der, på disken der stod det utstilt noen lærarmbånd som jeg likte veldig godt. De var i ulike farger. Smalt lærarmånd med ord / settninger på og som skulle snurres flere ganger rund håndleddet. Noen som vet hvor de selger disse evt. nettbutikker? Og produsent?
Gjest LOGAN Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 tror det er mange forskjellige slike for tiden men vet jeg har sett det på www.nelly.com så der finner du helt sikkert noen, og om ikke annet finner du også merket
yamyam Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2011 Takk for kjapt svar! Fant de jeg tenkte på. De er av merket Humanity. Fant merket på e-bay og fikk kjøpt meg ett der til en litt billigere penger enn i Norge.
~white lady~ Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 (endret) Jeg kjøpte mitt på en skobutikk. (Shoe Me) Tror de finnes i to varianter, både den der du snurrer de rundt håndleddet og de med spenne. http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/merkekl%C3%A6r/humanity-671/ Endret 19. mars 2011 av ~white lady~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå