Gå til innhold

Gardiner til 8 åring

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor i all verden finner jeg gardiner som ikke er for barnslige men heller ikke for "voksne"?

Selv har han jo innmari lyst på sorte med dødningeskaller :D

Er det noen som vet hvor man kan finne noe sånnt i Oslo området?

Jeg har vært innom de typiske stedene som Jysk, Kid, Hansen & Dysvik, Ellos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare persienner på mine sønners rom - synes både det er finest og mest praktisk når man tenker på støv og skitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme problemet selv, har en tiåring som vil bytte ut Disneydalmatinere (bombe) og ønsker seg tigerhodegardiner, som har blå bakgrunn :roll:

Anyone...?? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe ensfargede gardiner da?

La barna velge mellom 3-4 farger/tekstiler eller la dem velge farge selv.

Om de har et stoff som de ønsker seg, men som dere synes er litt ekstremt (tigerhoder f.eks), så kan dere jo sy noen brede bånd sopm kan holde gardinene til side av dette stoffet.

Bare finn et gardinstoff som matcher.

Og når barnet blir lei av tigerhoder, så kan båndene byttes ut med et annet stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too!!! :o :o

Lillegutt vil ikke ha bamse-gardinene lenger...

Etter at han begynte på skolen er de altfor "barnslige"... :lol:

Han vil gjerne ha Spiderman eller Hulken gardiner, men det har jeg spurt om i de fleste gardin og stoff-butikker, men nei det har de ikke!!! :(

De sier selv at det er lite til større barn og ungdom, hvis du ikke liker Barbie, hester eller biler...

Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe et sengesett, klippe ut f.eks. Spider man og lime det på ensfarget gardin. Det blir fryktelig dyrt, da... 8) :o :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Var innom Gardin-Eksperten i Ullevålsveien her om dagen. Der var det en del barnegardinstoffer. Selvfølgelig var det en del barnslige varianter, men utstilt i vinduet er et stoff som ser ut som øverste delen av olabukser.

Til gjesten som "trengte" sorte gardiner med dødningshoder så hadde de ikke akkurat det :) , men de hadde gardiner med mønster i svart og brunt som damen sa var populært på gutterom. Så kan du heller lage holdere med dødningsskaller på.

Lykke til!!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...