I Grosny Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Disse ordene kommer fra en drøm, og jeg lurer på om de kan bety noe på noe språk?
Gjest Footloose Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 SEBDA - Social, Emotional and Behavioural Difficulties Association Og ayiah betyr søren og i enkelte subkulturer i Asia.
Gjest Consensio Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Aiyah is a English girl name. The meaning of the name is `Silk Cloth`.
I Grosny Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2011 I drømmen trodde jeg det betød det gamle og det nye testamentet i Bibelen. Kanskje jeg var en prest. Kanskje i Babylon eller Libanon.
I Grosny Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2011 SEBDA - Social, Emotional and Behavioural Difficulties Association Og ayiah betyr søren og i enkelte subkulturer i Asia. Søren og, kanskje jeg har Sosiale, emosjonelle og behavioristiske problemer
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Aya er vers i koranen så da er du i hvert fall innenfor kategorien hellige skrifter 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå