nella123 Skrevet 18. mars 2011 #1 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er klar over at det finnes en del "Shopping i London"-tråder, men ingen av de svarte helt på det jeg lurer på. Jeg skal til London i sommer, og lurer i den forbindelse på hvor prisnivået ligger? Jeg har veldig stramt budsjett, og vil helst unngå å havne i de dyre turist-fellene. Hvor mye penger må jeg regne med å ut med for en helt vanlig bukse, f.eks? Har noen noen tips til hvor det er billigst å shoppe? Stilen min er forøvrig "helt normal" for ei jente på 24 år. Vanskelig å forklare på noen bedre måte enn det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golde Skrevet 18. mars 2011 #2 Del Skrevet 18. mars 2011 Du finner mange prisklasser i London... Hvis du er ute etter billigst mulig, bør du ta en tur innom Primark. Skikkelig billig, men alltid stappfullt av shoppinggale kunder! Jeg holder meg helst unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thunderbat Skrevet 19. mars 2011 #3 Del Skrevet 19. mars 2011 New Look har også en del fint og billig. Jeg brukte masse penger der sist jeg var i England! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline411 Skrevet 19. mars 2011 #4 Del Skrevet 19. mars 2011 Studerer selv i London og liker veldig godt å ta meg en helgetur innom forskjellige butikker nå og da. Om du takler å handle rundt horder av mennesker vil jeg anbefale Oxford street. Så lenge du går tidlig på dagen(formiddagen/middag) vil du få masser av god shopping gjort i butikker som New Look, Topshop, Miss Selfridge, Primark, River Island, Next - alle disse ligger rundt veldig rimelige priser, dvs vanlige norske butikker. Primark er som tidligere nevnt en billigkjede som fokuserer på kopier av de store motehusenes kolleksjoner. Mye av det en finner her ser faktisk ikke alt for verst ut, derimot er ikke kvaliteten helt toppers - men det gjevnes vel ut av veldig gode priser! Mine personlige favoritter er Topshop, Next, River Island og New Look. Foruten oxford street vil jeg ellers anbefale Abercrombie & Fitch i Piccadilly Circus selvom dette er en litt dyrere kjede De har utrolig mange fine kjorter der, og parfymen deres er veldig god God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 19. mars 2011 #5 Del Skrevet 19. mars 2011 Du finner jo store outlets rundt om i London-området Prøv å google litt å se hva du finner Ellers er der jo maange markeder hvor du finner veldig billige ting, alt fra mat, smykker, klær osv. Også tror jeg det lønner seg å gå utenom de største handlegatene hvor turistene går, der er gjerne prisene høyere (selv om Topshop, Primark etc. er billige kjeder). Prøv noen sidegater og se hva du finner. Der er mange koselige nisjebutikker overalt i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 19. mars 2011 #6 Del Skrevet 19. mars 2011 Kjekk tråd. Samboeren og jeg skal på KOSE - tur til London snart!!! GLEDER oss !!! Det jeg lurer på er om noen vet om noen spreke stormote - butikker i London. Da hadde jeg blitt GLAD!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå