Gå til innhold

Plis trenger tips!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå har altså jeg altså møtt min nett date, og vet ikke om jeg skal følge opp med en date nr. to. Saken er nemelig den at jeg ikke fikk noen følelser for han utenom de vennskapelige, er det slik at tiltrekkningsfølelser kan komme etterhvert? jeg liker han jo godt, og han er en som kan passe for meg personlighetsmessig, men jeg trenger en som jeg føler kan utfordre meg spesielt mentalt, og en som er litt mann, og litt høyere enn meg, ellers får jeg fort en slags mamma-følelse ovenfor fyren...

så nei huff, hva skal jeg egnetlig gjøre i dette tilfelle, er så usikker på om jeg noen gang kommer til å forelske meg i han, vanligvis merker jeg slikt med en gang dersom det er noe å bygge videre på utover vennskap...Så hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke de kunne komme etterhvert, men tok skammelig feil. Traff min eks tre ganger i RL før det skjedde noe. Da hadde vi tjattet på nett, sms og litt tlf i 4 mnd før vi traff hverandre første gang, en mnd senere møttes vi igjen og da begynte det å skje ting. Siden var jeg hekta...

AnonymBruker
Skrevet

hmmm ja, kanskje jeg bør gi det en date til da...

Skrevet

En date nummer 2 syntes jeg man så absolutt burde gi det, så lenge du liker fyren. Det sier jeg, som i grunn var/er i akkurat samme situasjon bortsett fra at jeg traff han på jobben. Jeg har vridd meg unna en second date i lang tid. Selvom jeg egentlig vil gi det en sjanse til, fordi jeg mener at man minst burde det, så tviler jeg på at jeg kan forelske meg i ham. Men man kan jo ta feil! Og det er nettop det, å gå på en date nr 2 er ingen skade ennå skjedd. Og man kan pent " dumpe" en etter en date nr 2 uten at dype følelser er involvert. :)

Skrevet

Jeg synes også at du burde møte han en gang til, for å se hva som skjer. Spesielt hvis du liker han og tror dere kanskje kan passe sammen.

Skrevet

Var i samme situasjon som deg og følte noe mangla første gangen jeg traff ei jente på nett irl. Gav det faktisk 3-4 forsøk til, følelsene kom aldri. Men jeg ville anbefalt deg og ihvertfall treffe fyren 2 ganger siden det kan jo hende han var nervøs og sånn første gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...