Gjest Bolledeig Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Heisann! Jeg har begynt å skjønne at jeg ikke kommer meg unna å lære litt fransk, på grunn av jobb og liknende, og jeg er litt usikker på hvor jeg går videre. All min språkopplæring har enten vært i ikke-organiserte former eller i den offentlige skolen, og jeg har ingen erfaring med noe annet. Derfor lurer jeg på om dere har noe dere kunne anbefalt. Det er mange ting som tas opp til vurdering, vurderer å finne noe her jeg bor (Oslo) eller om jeg skal velge noe cd/internett/bokbasert. Jeg lærer språk relativt raskt, og har alltid vært flink i språk, om det har noe å si for hva slags opplegg som kan passe best. Det forutsettes også at kurset begynner helt fra scratch, ettersom jeg nærmest ikke kan et ord fransk i utgangspunktet.
ToveM Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Her i Stavanger har Norsk/Fransk kultursenter kurs både for nybegynnere og videregående. Kanksje det finnes noe slikt i Oslo og?
ToveM Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Sjekk ut denne: http://www.france.no/no/fransksprak/franskkurs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå