Gå til innhold

FORLOVERERKLÆRING/VITNEERKLÆRING

Anbefalte innlegg

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Hva er forskjellen på disse? Skjemaene ser jo helt like ut. Skal vi levere begge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror skjemaene er identiske, uten at jeg skal banne på det!

Vi leverte kun forlovererklæring, så det bør vel holde for deres del også, hvis ikke det har skjedd store forandringer det siste halve året...

Skrevet

Hva er da vitsen med å ha to like skjema med forskjellig navn tro?

Skrevet

Er det kanskej slik at vitner er noen som like gjerne kunne komme fra gata/jobbe der man gifter seg, mens forlovere kjenner brudeparet fra før. Som forlover skriver man jo under på at personen ikke er gift (så vidt man vet) osv, mens det kan jo ikke vitner gjøre.

Skrevet

Joda, for skjemaene er nemlig helt like, så det er de samme spørsmålene de svarer på. Merkelig. Fant begge på domstolene.no, men ingen forklaring...

Skrevet

Det har kanskje noe med når man gifter seg utenlands og ikke forloverne er med... Eller hvis man gifter seg på tinghuset, så kaller man det vitner og ikke forlovere... Synser bare nå :D

Skrevet

Vi sendte bare inn forlovererklæring vi! tror det holder det.

Leste et sted at Engel skulle sende forlovererklæringene i posten! send dem rekommandert! Våre kom aldri frem...litt dumt...

Gjest sunshine-t
Skrevet

når jeg var forlover, skrev jeg bare under på forlovererklæring jaffal. kan jo hende brudeparet sendte inn noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...