Charleene Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hvilke farger skal dere bruke i buketten, pynt osv? Undertegnede MÅ MÅ MÅ ha rosa bukett i forskjellige rosatoner, alt fra lys babyrosa til knall! Blomstene og formen er allerede plukket ut. (Ikke noe annet å forvente når en er blomsterdekoratør... :D ) Men for ikke å pine min tilkommende gjennom for mye feminint, skal vi og ha hvitt, sølv og lysegrønt i dekor/blomster/corsage/bordpynt osv. Jeg tror mannen hadde daua om alt skulle være rosa. Han ville jo aller helst hatt blått...
Anglofil Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Her er fargetema lys rosa og hvitt. Men ikke for mye rosa selvsagt, det blir nok mest hvitt tenker jeg, med rosa innimellom. Mvh Yvonne
Charleene Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2011 Vi skal ha hvit, sølv, lavendel og lilla ÅÅÅÅ *eeeeeeeeeeeeelsk* Det blir sikkert superlekkert!
Lulilelu Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 ÅÅÅÅ *eeeeeeeeeeeeelsk* Det blir sikkert superlekkert! Ja jeg håper og tror det. Har sett på div bilder med de fargene og det var nydelig. Må bare sette det sammen på en bra måte. Du kan få lov å ha det du også
Charleene Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2011 Tuuusen takk du, men jeg må ha rosa jeg Er jo så utrolig mye lekre blomster i lilla og. Alt fra nydelige lyse hortensia til wanda-orkide... Se: nå drømmer jeg meg vekk i din brudebukett
litleMeg Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har problemer med å velge. Var planen det skulle gå i lilla. Men gikk over til grønt. Nå lurer jeg mer på å la det gå i hvitt, sølv og evt. bare litt farge.
Lulilelu Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 Tuuusen takk du, men jeg må ha rosa jeg Er jo så utrolig mye lekre blomster i lilla og. Alt fra nydelige lyse hortensia til wanda-orkide... Se: nå drømmer jeg meg vekk i din brudebukett Ja jeg vet, så mange nydelige blomster. Vet at jeg skal ha hvite calla liljer, lavendel roser og så må jeg finne ut den lilla blomsten. Du kan drømme deg vekk i min bukett så mye du vil, bare koselig det.
Charleene Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2011 Ja jeg vet, så mange nydelige blomster. Vet at jeg skal ha hvite calla liljer, lavendel roser og så må jeg finne ut den lilla blomsten. Du kan drømme deg vekk i min bukett så mye du vil, bare koselig det. Kommer litt an på hvilken form du skal ha på buketten.. Men det finnes masse nydelig i lilla.
Gjest Solstråla88 Skrevet 7. april 2011 #10 Skrevet 7. april 2011 Vi har tenkt på hvitt, rødt, litt grønt og gull. Men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke det røde, men vil så gjærne ha litt røde roser i bukketten min sammen med hvite roser og Calla liljer, hvite såklart. Noen tips??
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #11 Skrevet 7. april 2011 Tema farge er hvitt, sølv og mørkblå. Tar gjerne i mot tips om blomster som kan passe, ikke så mange mørkeblå å oppdrive..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #12 Skrevet 7. april 2011 Vi har bare noen dager igjen til vi gifter oss og vi skal ha mørkebrunt, gull og ivory. Alt rustikt, men innslag av barokk. Hverken guttefarge eller jentefarge. syns ikke noe om det
millie88 Skrevet 7. april 2011 #13 Skrevet 7. april 2011 Vi skal ha ivory og gammelrosa som fargetema Fikk streng beskjed fra flere av de "eldre" i familien at lysrosa/babyrosa ikke gikk ann å ha i bryllup, så da ble det gammelrosa, som uansett er en av mine favoritt farger
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #14 Skrevet 7. april 2011 Jeg skal ha gressgrønt og gult som fargetema. Min største frykt er at min kjære skal føle at bryllupet ikke er like mye hans, og da synes jeg ikke rosa har noen plass. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #16 Skrevet 7. april 2011 Trodde normen var å velge seg en rød-/rosasjattering, hvitsjattering og så en metallfarge?
millie88 Skrevet 7. april 2011 #17 Skrevet 7. april 2011 Jeg skal ha gressgrønt og gult som fargetema. Min største frykt er at min kjære skal føle at bryllupet ikke er like mye hans, og da synes jeg ikke rosa har noen plass. Enig i det, men hva om han faktisk liker rosa? Det var min samboer som foreslo gammelrosa, etter at jeg foreslo kongeblå.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #18 Skrevet 7. april 2011 Jaja, selvsagt kan gubben ville ha "jentefarger", men syns flere og flere "kun" går for brudens ønsker og det syns jeg ikke noe om. Hadde blitt flau om noen hadde dukka opp i mitt rosa eller lilla bryllup..
Anglofil Skrevet 7. april 2011 #19 Skrevet 7. april 2011 (endret) Jeg skal ha gressgrønt og gult som fargetema. Min største frykt er at min kjære skal føle at bryllupet ikke er like mye hans, og da synes jeg ikke rosa har noen plass. Vel, så lenge man er enige om det ser jeg ikke problemet. Trodde normen var å velge seg en rød-/rosasjattering, hvitsjattering og så en metallfarge? Må man følge normen da? Jaja, selvsagt kan gubben ville ha "jentefarger", men syns flere og flere "kun" går for brudens ønsker og det syns jeg ikke noe om. Hadde blitt flau om noen hadde dukka opp i mitt rosa eller lilla bryllup.. Jeg tenker alt med måte, og noen ting er kanskje viktigere for den ene parten enn den andre. Da ser jeg ikke noe galt i det. Forloveden min kunne ikke brydd seg mindre, han synes dekor er kjedelig, men det skal sies: det er f.eks han som absolutt vil ha Hello Kitty-kaketopp, fordi han ikke vil ha en tradisjonell en, fordi jeg er generelt glad i Hello Kitty, og det har blitt vår greie. Og da har jeg prøvd å hinte til at det kan blir litt for mye. Vår grunnfarge er hvit, men f.eks blomstene vil være lyserosa. Jeg tror det kan bli nydelig, og da jeg spurte forloveden min så syntes han "det virket fint". Nå er jeg glad i rosa, jeg er det, men jeg sa det at hvis han ville ha en annen farge, så gjerne for meg, ellers går vi for lyserosa. Og da ble det slik, men hadde han ikke villet ha det slik, så hadde vi funnet en annen løsning. Ikke alle bryr seg om fargetema, og hvis den ene parten bryr seg og den andre ikke, så ser jeg egentlig ikke hva som er så farlig. Det er like mye begges bryllup, men på hver sin måte. Han igjen er kanskje mer opptatt av andre ting. Så nei, jeg er i flau over at brudepiken vår har rosa brudepikekjole, eller at blomstene i lokalene er lyserosa og hvite. Mvh Yvonne Endret 7. april 2011 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #20 Skrevet 7. april 2011 Me skal ha svart og rosa i vårt bryllup eg elsker kombinasjonen svart/kvit, og det var faktisk han som valgte at me skulle ha rosa også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå