Gå til innhold

Damer i 40 - årene.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner er flotte som sådan!

Selvsagt faller noen av og kan ikke påberope seg spenstig kropp og rak holdning men du verden, det finnes mange lekre damer som nærmer seg/har rundet 40.

Det aller beste er at damer i den alderen er blitt så flotte inni seg, med all erfaring og livskunnskap.

Borte er 20 åringens dårlige selvbilde, angsten for å ikke få det livet man ønsker seg (som man heller kanskje aldri fikk men som 40 åringen har snudd til noe som ble veldig bra allikevel), barnslige kontrollbehov og den ektefølte gleden av å bruke fitta som styrings og belønningsorgan.

Menopause my ass, den må dere lenger ut på landet med. Ja til voksne flotte, kloke, erfarne, smarte, rause, glade og kåte damer :nigo:

Her er du inne på selve kjernen. Borte er alle barnefakter og spill. En 40-åring vet oftest hva hun vil og legger ikke mye skjul på det. Er hun flink til å ta vare på seg selv, ser jeg ikke noe problem med alder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer i 40 aarene er deilige, gitt at de har tatt litt vare paa seg selv. De er som regel utmerket i senga og ikke minst er de fleste ferdig som smaabarsmoedre og sover godt om natta. Bare vent til dere naar 40 aarene selv, det er egentlig ganske deilig paa mange maater!!

:jepp:

Gjest Nellik
Skrevet

Nei - der hadde noen blåst liv i glørne på den gamle tråden min gitt! :fnise:

Gjest Bjørn82
Skrevet

Akkurat nå så kunne jeg tilogmed tatt på meg ølbrillene å sagt at damer holder seg godt til de er i midten av 80årene.

AnonymBruker
Skrevet

Damer i 40-årene kan være rålekre! Ikke uten grunn utrykket MILF har kommet.'

Dere er ofte svært selvsikre, vet å sette pris på livet (og oss menn), holder dere i god form og vet å kle dere for å vise dere frem fra deres beste side.

Yummy!

Gjest Eurodice
Skrevet

Vel, la meg si det slik: Jeg har runket etter MILFS helt siden jeg var 15 og gjør det ennå. Det jeg synes er opphissende med dem er at de har store rumper, som regel store pupper, og de ser regelrett kåtere ut enn unge jenter.

Jeg tviler sterkt på om alle damer over 40 har store rumper og store pupper :fnise: .

• Liker 2
Gjest Nellik
Skrevet

Damer i 40-årene kan være rålekre! Ikke uten grunn utrykket MILF har kommet.'

Dere er ofte svært selvsikre, vet å sette pris på livet (og oss menn), holder dere i god form og vet å kle dere for å vise dere frem fra deres beste side.

Yummy!

Yummi er også menn som foretrekker oss i 40 -årene!

Skrevet

Ønsker innlegg fra menn som faktisk foretrekker damer i 40-årene.

Vi er jo, mange av oss ganske OK ennå.

Så det ville booste det seksuelle EGO - et til disse jentene å få noen hyggelige tilbakemeldinger!

D venter vi...

ja jeg blir fortsatt av kvinner som er i 40 årene deilig og se dem nakne har som regel store pupper og mye deilig og ta i har runket mye etter od sett dem nakne

Skrevet

Jeg tviler sterkt på om alle damer over 40 har store rumper og store pupper :fnise: .

ja det tviler jeg og på

Skrevet (endret)

Ta nå ikke illusjonene fra ham da, slemme kvinnemenneske. Som å helle en bøtte isvann over laksen mens står over dass og drar i den. Fy deg. :gjeiper:

Endret av Flanør
Gjest Eurodice
Skrevet

Ta nå ikke illusjonene fra ham da, slemme kvinnemenneske. Som å helle en bøtte isvann over laksen mens står over dass og drar i den. Fy deg. :gjeiper:

Jeg skammer meg, huffameg. Får håpe mannen ikke tar det for tungt :cry3:.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Korrekt :lur:

Det har du evig rett i :jepp:

Skrevet

Jeg elsker kvinner i 40 års alderen. Har erfaring de vet va de vill også er de rå deilige ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...