Gjest Nellik Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Ønsker innlegg fra menn som faktisk foretrekker damer i 40-årene. Vi er jo, mange av oss ganske OK ennå. Så det ville booste det seksuelle EGO - et til disse jentene å få noen hyggelige tilbakemeldinger! D venter vi...
Gjest M28 Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Vel, la meg si det slik: Jeg har runket etter MILFS helt siden jeg var 15 og gjør det ennå. Det jeg synes er opphissende med dem er at de har store rumper, som regel store pupper, og de ser regelrett kåtere ut enn unge jenter.
Gjest SnakeOil Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Mange av dere er fristende ja (er ikke så veldig mye yngre selv da men). Bare så synd at dere virker så utilgjengelige innimellom
Gjest hehei Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Ønsker innlegg fra menn som faktisk foretrekker damer i 40-årene. Vi er jo, mange av oss ganske OK ennå. Så det ville booste det seksuelle EGO - et til disse jentene å få noen hyggelige tilbakemeldinger! D venter vi... Det varierer. Det heter seg at man har det utseendet man er født med inntil 20 år. Så får man det utseendet man fortjener. Kvinner rundt 40 som holder seg i form er LÆKKERT. Ingen tvil. Var på en ungdomskole gjenforening ifjor. For å si det enkelt, noen blomstrer sent og andre ble avblomstret ved 22. 1
Gjest Gjest male68 Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Damer/kvinner i 40-årene kan være utrolig sexy og flotte! Samt at de som regel vet hva de holder på med, og ikke er redde for å utforske litt ;-)
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Kan ikke si jeg foretrekker kvinner i 40-årene framfor noen andre kvinner, liker kvinner generelt, men noen av dere i 40-årene er fantastiske. Men når man er ung som meg (tidlig 20-årene), så regner man som regel ikke med at dere er interessert.
Gjest Erik 28 Skrevet 18. mars 2011 #8 Skrevet 18. mars 2011 Vel, la meg si det slik: Jeg har runket etter MILFS helt siden jeg var 15 og gjør det ennå. Det jeg synes er opphissende med dem er at de har store rumper, som regel store pupper, og de ser regelrett kåtere ut enn unge jenter. Har runket MYE til det selv, samt knullet mange 40-åringer på diverse swingersklubber og gjennom internett chats etc. De er generelt mye råere i senga. Har til dags dato ikke møtt en over 40 som ikke svelger på første "date", jenter i 20-årene derimot...
K.A. Skrevet 18. mars 2011 #9 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Ønsker innlegg fra menn som faktisk foretrekker damer i 40-årene. Vi er jo, mange av oss ganske OK ennå. Så det ville booste det seksuelle EGO - et til disse jentene å få noen hyggelige tilbakemeldinger! D venter vi... Elsker dere! Er selv 32, og selv om jeg alltid har syntes lekre damer i 40-årene har vært sexy (blant andre), er jeg nå kommet i den alder selv at jeg godt kan se for meg ei dame i 40-årene som partner. For det meste ser jeg for meg, og er for det meste sammen med, jenter rundt min egen alder. Men ei i 40-årene kan godt utkonkurrere ei i 30- eller 20-årene, for min del. Det med å være sexy er ikke bare utseende, men attitude. Det er faktisk mest attitude. Jeg venter ikke at damer i 40-årene skal ha kropp som en 20-åring, og det ønsker jeg faktisk ikke heller. På 20-åringer ønsker jeg kropp som 20-åringer. Men noen som har passert 40 har jeg andre forventninger, og kropp deretter hører liksom med i pakken. En snacksy 40-år gammel kropp er slett ikke noe dårligere enn en snacksy 20-år gammel kropp, de er bare snacksy på hver sin måte. Hva som tenner med damer i 40-årene og deromkring? Det er vel tanken (som ikke nødvendigvis er sann) om at de er voksne nok og erfarne nok til å ta gjennomtenkte valg: de vet hva de vil, rett og slett. Kanskje noe med at de er en større utfordring? Uansett hva det er, dere er deilige, ihvertfall Endret 18. mars 2011 av K.A.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #10 Skrevet 18. mars 2011 Mange damer i 40-årene kan være så vanvittig flotte. De som vet ofte å holde kroppen i form, å kle seg pent og ikke minst stråler av selvsikkerhet. Utrykket MILF kommer av en grunn vet du.
Elanio Skrevet 18. mars 2011 #11 Skrevet 18. mars 2011 Jeg hadde en hel natts sex med ei dame på 41 når jeg var 19 og var stolt som en hane. Vet egentlig ikke helt hvorfor det var så mye mer stas med de som var eldre, liksom dess eldre dess mer var det å skryte av til kompiser... Nå er jeg gammel gubbe på 51 og synes fortsatt det er flott med damer i 40-årene.
Gjest Vibeke, Oslo Skrevet 18. mars 2011 #12 Skrevet 18. mars 2011 Bare så synd at dere virker så utilgjengelige innimellom Hva mener du med det? "Utilgjengelig" hva da? Vi sitter på kafeer, spaserer, er ute, jobber, out clubbing er vi og er ute og spiser og hygger oss med venner / et glass vin. Utilgjengelig hva da?
Gjest MM, 40 Skrevet 18. mars 2011 #13 Skrevet 18. mars 2011 Har runket MYE til det selv, samt knullet mange 40-åringer på diverse swingersklubber og gjennom internett chats etc. De er generelt mye råere i senga. Har til dags dato ikke møtt en over 40 som ikke svelger på første "date", jenter i 20-årene derimot... Tull, nekter jeg å tro. Mange av oss som hatet sæd i nærheten av munnen da vi var 20 hater det fortsatt nå når vi er 40. Herregud...har vi god smak, så har vi god smak. Jeeezz.. 1
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 #14 Skrevet 18. mars 2011 Ønsker innlegg fra menn som faktisk foretrekker damer i 40-årene. Vi er jo, mange av oss ganske OK ennå. Så det ville booste det seksuelle EGO - et til disse jentene å få noen hyggelige tilbakemeldinger! D venter vi... Er du ei dame over 40 så burde du jo fanken meg ha lært deg nok til å kunne sette pris på personlighet og personlige egenskaper fremfor seksuelle drifter nå, spør du meg i alle fall!!!!!
Gjest Silje, 40 Skrevet 18. mars 2011 #15 Skrevet 18. mars 2011 Når man er ung som meg (tidlig 20-årene), så regner man som regel ikke med at dere er interessert. Det stemmer :-D Jeg foretrekker menn som er 40+ (siden jeg nettopp har fylt 40 selv). Skal ha mitt første barn på toppen av karrieren og alt er helt topp!
Gjest Vegard Skrevet 19. mars 2011 #16 Skrevet 19. mars 2011 Jeg er en mann på 39 år, og må si at selv om mange damer på 40 kan være pen, så er det ingen ting som slår en dame på 18-28. Jenter på 18-28 har en helt annen spenst og yppighet, som damer over denne alderean aldri klarer å matche, uansett hvor mye de trener og spiser riktig. Det er en grunn til at mange av oss gutta titter på ungjentene :-) 2
Gjest Fruem Skrevet 19. mars 2011 #17 Skrevet 19. mars 2011 Hva mener du med det? "Utilgjengelig" hva da? Vi sitter på kafeer, spaserer, er ute, jobber, out clubbing er vi og er ute og spiser og hygger oss med venner / et glass vin. Utilgjengelig hva da? Spaserer? Du røpet deg der. Selv ikke eldre damer bruker det uttrykket, dersom de ikke er over 80 år,da. Og det forteller meg (gamle mann)?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #18 Skrevet 19. mars 2011 Er selv en 19 år gammel gutt, og må si jeg blir mere tent av mora til bestevennen min enn den deiligste jenta på skolen min. Liker tanken på og bli opplært av en moden dame som vet hva hun vil ha, erfarn, tørr og gå før mere.
Gjest Michelle, 42 Skrevet 19. mars 2011 #19 Skrevet 19. mars 2011 Jeg er en mann på 39 år, og må si at selv om mange damer på 40 kan være pen, så er det ingen ting som slår en dame på 18-28. Jenter på 18-28 har en helt annen spenst og yppighet, som damer over denne alderean aldri klarer å matche, uansett hvor mye de trener og spiser riktig. Det er en grunn til at mange av oss gutta titter på ungjentene :-) De menn som aller best liker unge jenter må jo bare få holde seg til det. Så kan vi andre damer være sammen med menn som liker å være sammen med oss! Du som 39-åring begynne rjo å trekke på arene du også. De som skammer seg over sin alder sliter jo litt! Hilsen nygravid og lykkelig 42-åring, Oslo vest
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2011 #20 Skrevet 19. mars 2011 Er selv en 19 år gammel gutt, og må si jeg blir mere tent av mora til bestevennen min enn den deiligste jenta på skolen min. Liker tanken på og bli opplært av en moden dame som vet hva hun vil ha, erfarn, tørr og gå før mere. det får nok heller bli en fantasi, for mange jenter i 30' og 40's drømmer nok ikke om å lære opp andre småfolk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå