Gå til innhold

Når begynner barn å smile til kamera ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på fotograferinger og sånt ...

Når er det vanlig at barn begynner å kunne smile til fotografen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har begynt å kunne smile på kommando nå når hun er blitt 2 år. Men blir ofte forferdelig falske smil :gjeiper: Eller "tøysesmil"...

Gjest pysepusen
Skrevet

Han smiler ikke på kommando, men hver gang han ser et kamera så gliser han! :fnise: Nå er han ti måneder.

AnonymBruker
Skrevet

Han smiler ikke på kommando, men hver gang han ser et kamera så gliser han! :fnise: Nå er han ti måneder.

Ja, i 10 mnders alderen gliser de av alt føler jeg :fnise:

Skrevet

Små barn smiler vel ganske ekte når det skjer noe morsomt? De fleste fotografer har morsomme figurer ol som de bruker for å lokke fram smil hos barnet, det er vel bare å spørre hva slags rutiner de har?

Ellers er det vel ganske ulikt fra barn til barn, noen kan smile på kommando som SummerJoys barn og andre skjønner vel ikke "vitsen" før de blir eldre?

Skrevet

Små barn smiler vel ganske ekte når det skjer noe morsomt? De fleste fotografer har morsomme figurer ol som de bruker for å lokke fram smil hos barnet, det er vel bare å spørre hva slags rutiner de har?

Ja, er jo lett å få de fleste barn til å smile sånn sett. Allerede fra 2 måneders alder kan man jo lokke frem smil til fotografen :)

Skrevet

Og så blir det verre igjen :fnise:

Min 7 åring vil IKKE smile til fotografen :foto:

Skrevet

Og så blir det verre igjen :fnise:

Min 7 åring vil IKKE smile til fotografen :foto:

En syvåring er vel såpass stor at man kan forhandle litt med dem? Hvis du tilfeldigvis har sjokolade i lomma, og barnet tilfeldigvis er samarbeidsvillig kan man jo alltids finne en vinn-vinn løsning for alle :fnise:

Gjest pysepusen
Skrevet

En syvåring er vel såpass stor at man kan forhandle litt med dem? Hvis du tilfeldigvis har sjokolade i lomma, og barnet tilfeldigvis er samarbeidsvillig kan man jo alltids finne en vinn-vinn løsning for alle :fnise:

Noen kan man kanskje gjøre det med ;) Men er man hos fotograf så kan det være vanskelig om man treffer den rette syvåringen!

Skrevet

Noen kan man kanskje gjøre det med ;) Men er man hos fotograf så kan det være vanskelig om man treffer den rette syvåringen!

Isåfall er alternativet et sjarmerende svart/hvitt bilde av surpompen :opplyser:

• Liker 1
Gjest pysepusen
Skrevet

Isåfall er alternativet et sjarmerende svart/hvitt bilde av surpompen :opplyser:

Absolutt! :)

AnonymBruker
Skrevet

se på bildene du...

Skrevet

Jeg er 34 og min mor venter fortsatt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 34 og min mor venter fortsatt.

Hahaha, skulle akkurat til å skrive det samme! :ler:

Skrevet

Forhandle av og til ja, men IKKE hvis hun har bestemt seg :fnise:

I den alderen er det IKKE bestandig enkelt å få de til å gjøre som man vil :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...