Gå til innhold

Detter ut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner med dette så jeg ikke får pryl. Jeg har truffet en som jeg har kjempe god sex med. Han treffer på alle de rette plassene og får meg raskt til orgasme. Det er faktik noe av den beste sexen jeg har opplevd på flere år.

Men.. Det er alltid et men, den sklir lett ut. Han er en god del mindre en hva jeg er vant med så dette er noe jeg ikke har vert borti før. Hva kan jeg gjøre av bevegelser ol. for at den ikke skal dette så lett ut? Det er litt irriterendes når jeg nermer meg så sklir den ut :sjenert:

Jeg håper jo at dette skal gå seg til når vi lærer hverandre bedre å kjenne, men det hadde vert greit med noen pointers på veien :)

**ts**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man nærmer seg ytterpunktene i skalaen, dvs. både stor og liten, så begynner det å bli begrensninger på bevegelser. Det er heldigvis slik at man blir vant til og tilpasser seg hverandre. Så slike ting som dette vil gå seg til. Knipeøvelser vil kunne sørge for at du lettere kjenner ham og dermed lettere kan merke om han er i ferd med å skli ut. Det er jo også mange stillinger som fungerer godt for størrelsesforskjeller.

Gjest Heloise
Skrevet

Vil bare si at det er flere med samme problem, TS! :) Kjæresten min detter også ut ganske ofte. Frustrende når man er mildt sagt engasjert, men noen stillinger funker jo bedre enn andre. Bedrer seg når man blir kjent med hverandres kropper og stillinger, men "problemet" blir nok ikke helt vekk. Det er bare slik han er :)

AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig så du ikke setter deg på den og skader den, hvis du rir, og den detter ut, da :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Knipingen er det ingenting i veien med. Jeg kjenner han godt og han kjenner meg godt.

Takk for svar. Da får jeg bare håpe at jeg blir vant med det etter hvert og lærer å gjøre litt mindre bevegelser slik at han kanskje ikke detter ut så ofte. Egentlig så er jo ikke dette et stort problem heller. Bare litt frustrerende av og til :sjenert:

**ts**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...