Gå til innhold

Therese91 sin Treningsdagbok

Gjest therese91

Anbefalte innlegg

Gjest therese91

Nå er nok her :sjokkert:

Alder: 20 år

Kg: 186 ca. kg

Høgd: 167.

Vil oppnå: 62 kg

Mine vaner har blitt heilt gale nå, spiser nesten hele tiden, legger bare på meg og nå skal nå eg og samboeren prøve å få barn så får gå ned i vekt i samme slengen :biggrin: Grunnet til dette har skjedd er nå for sitter veldig masse, er ikkje i arbeid, er veldig lite aktiv :forvirret:

Vegde for noen få år sia tilbake 62 kg og dit vil eg komme meg tilbake nå! :) Så da tar mange slanske tips ikkje prøve å holde meg i ro, mange sier att slanke poser å diett ikkje funker, men har noen liggende så trur skal ta for husker når brukte dem att dei hjalp en del :tongue:

Eg bruker trene ca 2 dager i uken, men har blitt litt slapt i det siste pgn av ''gidder ikkje'' :tongue: så ingen flere unnskyldinger lenger nåå!! :laugh:

Så hvis noen har tips så kom med dem! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil være den første til å heie deg fram på veien til å gå ned over 100 kg, supert at du tar tak, heia heia!! :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese91

Jeg vil være den første til å heie deg fram på veien til å gå ned over 100 kg, supert at du tar tak, heia heia!! :duskedame: :duskedame:

Takk skal du ha :rodmer: Skal nok klare det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.. Du kan MAKS veie 70kg, jeg tipper du veier rundt 60kg etter bildene jeg fant av deg på facebook.

Hvorfor lyver du om vekten din så mye?

For jeg tror jeg trygt kan si at du ikke har gått opp over 100kg på 10mnd.

Det er fysisk umulig. Hvis du har et problem med spising og vekt BØR du snakke med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese91

altså.. Du kan MAKS veie 70kg, jeg tipper du veier rundt 60kg etter bildene jeg fant av deg på facebook.

Hvorfor lyver du om vekten din så mye?

For jeg tror jeg trygt kan si at du ikke har gått opp over 100kg på 10mnd.

Det er fysisk umulig. Hvis du har et problem med spising og vekt BØR du snakke med legen din.

Siden du skriver deg sjølv som anonym så har du ikkje mye du skal si.. Eg lyver ikkje vekten min, om du ikkje veit så mye kan du bare sleppe å si noe.. og eg veide så mye for 3 - 4 år siden. Nei legen går eg ikkje til, dette er noe eg kan ta tak i sjølv:)

Endret av therese91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...