Gjest smoothie_1973 Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg tar veldig gjerne imot råd og tips her!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Seriøse menn finnes kanskje på nettsteder for dater, men innimellom alle de useriøse som kun er ute etter et "ligg" er de nok vanskelig å oppdage. Hva med å sjekke opp noen av mennen her på KG?
Sheba Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Seriøse menn finnes kanskje på nettsteder for dater, men innimellom alle de useriøse som kun er ute etter et "ligg" er de nok vanskelig å oppdage. Hva med å sjekke opp noen av mennen her på KG? det var faktisk et godt forslag!
Gjest smoothie_1973 Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Seriøse menn finnes kanskje på nettsteder for dater, men innimellom alle de useriøse som kun er ute etter et "ligg" er de nok vanskelig å oppdage. Hva med å sjekke opp noen av mennen her på KG? Selvfølgelig kan man også sjekke menn her på KG, men noe av frustrasjonen min var jo nettopp at jeg lurer på om menn blir litt skremt av å bli sjekket opp! Kan det være slik at menn helst selv vil være jegeren og være sjekkeren, heller enn å bli sjekket?? :blunke:
Gyldenløwe Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Kan det være slik at menn helst selv vil være jegeren og være sjekkeren, heller enn å bli sjekket?? Ikke et ukjent fenomen, men du finner like gjerne det motsatte. Jeg blir veldig sjarmert av jenter som tar initiativ, og lar meg villig sjekke opp
ivanka Skrevet 30. oktober 2003 #6 Skrevet 30. oktober 2003 altså, det er skikkelig vanskelig å sjekke opp kg-menn. bare spør meg, jeg har prøvd meg på alle.
Gyldenløwe Skrevet 30. oktober 2003 #7 Skrevet 30. oktober 2003 Alle, ivanka? :blunke: (Bare kødder. Alle vet jo at Glammy har snappet opp meg for leeenge siden ... )
Gjest smoothie_1973 Skrevet 31. oktober 2003 #8 Skrevet 31. oktober 2003 Jo takk, det finnes jo menn som villig lar seg sjekke opp! Problemet og min frustrasjon er vel mer at jeg syns det blir mye surr og rot av denne sjekkingen Flørting, dating, sms'ing - bevares, men lite seriøst! Kan det være slik at menn blir smigret av å bli sjekket, er kanskje ikke kjempeinteressert, men lar seg "overtale"...for så å trekke seg stille unna uten et ord når de føler at leken bli for seriøs?! Jeg bare gjetter nå...
Gjest care Skrevet 31. oktober 2003 #9 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg blir litt trist når så mange her inne klager på singellivet jeg tror det finnes mange kjekke og ordentlige gutter der ute, men tvilsomt om byen er rette stedet å finne dem.
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #10 Skrevet 31. oktober 2003 Hvorfor blir du trist av det care? Jeg hater å være singel (Ivanka har forresten ikke prøvd seg her heller... hehe..) rett og slett fordi jeg trenger å dele liv, tanker og følelser med noen for å ha det genuint bra. I tilegg har det vel noe md det en får i et forhold, det trenger jeg også... Til smoothie kan jeg bare si at jeg ikke forstår eller kan relatere til noe hun skriver. Det finnes da mer enn de usikre og rundbrennere der ute? Til sist Care: hvor pokkern skal en treffe folk da? Det er jo ikke mange steder en treffer nye folk liksom...
Gjest smoothie_1973 Skrevet 31. oktober 2003 #11 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg blir litt trist når så mange her inne klager på singellivet jeg tror det finnes mange kjekke og ordentlige gutter der ute' date=' men tvilsomt om byen er rette stedet å finne dem.[/quote'] Jeg mener da at singellivet kan være toppers - helt klart veldig mange fordeler ved å være singel! Mitt innlegg og min frustrasjon går mer på at jeg synes det er vanskelig å forstå meg på menn, når man prøver å finne en kjæreste. Det er vanskelig å finne noen som er villig til å satse på et seriøst forhold. De er med på leken en stund, men trekker seg unna når det blir for seriøst.. :-? Kan det være som Carrie i Sex og Singellivet fant ut: At menn over 30 år oppfatter kvinner som så desperate at de kan velge og vrake, og dermed ikke behøver å "ofre" sin singelstatus for å få sex?! :o
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #12 Skrevet 31. oktober 2003 Hm.. Kan det være at single menn over tretti oft er de notorisk single? De som ikke klarer tanken på familie og stasjonsvogn? Og så er det de nyskilte som ikke er klar for noe enda.. Og så er det de som er klar for noe, men som ikke blir sett av de single damene fordi de ikke er tiltrekkende nok (det er noe med at man først legger merke til de man ikke burde ha...)
Usikker Skrevet 31. oktober 2003 #13 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg hater å være singel rett og slett fordi jeg trenger å dele liv' date=' tanker og følelser med noen for å ha det genuint bra. I tilegg har det vel noe md det en får i et forhold, det trenger jeg også... [/quote'] Lasse - nok en gang så sier du akkurat hva jeg også tenker og føler. Ikke bare det med hva en får i et forhold - men også det man "får lov" å gi Enig med deg Lasse - og dette blir ikke enklere "med årene" heller..... :-? Sitter ikke og depper over min alene-tilværelse hver dag jeg - men savnet ligger der som en "sår klump" - og er enkel å "rippe opp i".
Gjest smoothie_1973 Skrevet 31. oktober 2003 #14 Skrevet 31. oktober 2003 Hm.. Kan det være at single menn over tretti oft er de notorisk single? De som ikke klarer tanken på familie og stasjonsvogn? Og så er det de nyskilte som ikke er klar for noe enda.. Og så er det de som er klar for noe, men som ikke blir sett av de single damene fordi de ikke er tiltrekkende nok (det er noe med at man først legger merke til de man ikke burde ha...) Absolutt gode poeng!! Jeg er da helt enig i at mange menn kan være helt supre uten å se ut som Drømmemannen, men det er jo noe med at man ikke selv kan styre hva man blir tiltrukket av.. Men å styre unna de typene man har falt for før uten at det har blitt noe annet enn surr, er et veldig godt tips. Takk for det, Arketypen
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #15 Skrevet 31. oktober 2003 Nå mente ikke jeg utseende jeg da, men at det er de tøffe gutta som får mest... Jeg har mange sider, og ser at oppmerksomheten er desidert størst om jeg er i "gifaenmodus"... Usikker: Vi er på nett!
Gjest care Skrevet 31. oktober 2003 #16 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg vil møte folk på jobben, gjennom venner, gjennom organisasjoner osv. Men jeg skjønner at hvis man blir gående for lenge, så blir man lei....jeg hadde ikke giddet å gå ut på kjøttmarkedet (les. byen) :blunke: mange rare menn der ute
Gjest smoothie_1973 Skrevet 31. oktober 2003 #17 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg vil møte folk på jobben' date=' gjennom venner, gjennom organisasjoner osv. Men jeg skjønner at hvis man blir gående for lenge, så blir man lei....jeg hadde ikke giddet å gå ut på kjøttmarkedet (les. byen) :blunke: mange rare menn der ute [/quote'] Det er bare det at det er veldig mange rare menn generelt, ikke bare på byen!
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #18 Skrevet 31. oktober 2003 Mange rare menensker der ute kan en vel si.... Har historier på lager som en bare tror skjer på film... :-?
Gjest smoothie_1973 Skrevet 31. oktober 2003 #19 Skrevet 31. oktober 2003 Mange rare menensker der ute kan en vel si.... Har historier på lager som en bare tror skjer på film... :-? Bare for å klargjøre: Det er MANGE rare damer også - ikke bare menn :D Det er alltid bra å ha en god historie eller to på lager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå