Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altså, jeg skjemmes og gremmes over å være nordmann når jeg ser på Landskampen!!!

Programlederene som begge er norske snakker om å 'grisebanke' svenskene og hopper og jubler og er helt i ekstase når de norske vinner. SKulle tro det var OL!

Dette skal liksom være en vennlig og morsom landskamp mellom Norge og Sverige med pensjonerte idrettsutøvere.

Det hadde vært et fint program men jeg blir så innmari flau av å se på at jeg nesten må gjemme meg bak en sofapute. Det er Halvard Flatland og et kvinnfolk som heter Marte som er programledere.

Jeg håper den dama ALDRI kommer på skjermen noe mer etter dette. For noe så pinlig som hennes oppførsel har jeg ikke sett før. Hun oppfører seg som en 4-åring! :overrasket:

Jeg skal ikke sitte på stua neste uke når mannen skal se på det igjen i alle fall! :riste:

Edit: det burde vært en norsk og en svensk programleder!

Endret av loffen
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror svenskene har egne programledere.

Skrevet

Tror svenskene har egne programledere.

Hvor er de da?

Skrevet (endret)

Uansett om de har egne programledere som ikke er med på filmen :fnise: så har jeg aldri sett dårligere programleder! Det er flaut å se på henne samme hva.

Det hadde jo vært morsommere om vi hadde en fra hvert land.

Endret av loffen
Skrevet

Jeg har sett den svenske versjonen, og de har egne programledere ja. De er like patriotiske som de norske. Svenskene spiller jo inn sin egen versjon, det er derfor vi ikke ser dem. Det er bare konkurransene som ikke blir spilt inn to ganger. Jeg er enig i at de burde hatt en svensk og en norsk programleder, for å jevne ut selvskrytet litt.

Programmet kunne vært interessant, men det at de klarer å dra tre konkurranser utover en hel time, inkludert masse reklamepauser og repetisjoner av hva som skjedde fem minutter tidligere, gjør at det blir veldig langtekkelig.

Mesternes mester er MYE bedre!

Skrevet

Synes det hele bare er litt teit jeg. Også føler jeg vi nesten taper hver konkurranse å :fnise:

Skrevet

Jeg har sett den svenske versjonen, og de har egne programledere ja. De er like patriotiske som de norske. Svenskene spiller jo inn sin egen versjon, det er derfor vi ikke ser dem. Det er bare konkurransene som ikke blir spilt inn to ganger. Jeg er enig i at de burde hatt en svensk og en norsk programleder, for å jevne ut selvskrytet litt.Programmet kunne vært interessant, men det at de klarer å dra tre konkurranser utover en hel time, inkludert masse reklamepauser og repetisjoner av hva som skjedde fem minutter tidligere, gjør at det blir veldig langtekkelig. Mesternes mester er MYE bedre!

Da skjønner jeg. :ler:

Ellers er jeg helt enig. Det er håpløst mange reklamepauser! Mesternes mester er et kjempefint program! :Nikke:

Synes det hele bare er litt teit jeg. Også føler jeg vi nesten taper hver konkurranse å :fnise:

Ja, det er teit!! :ler:

Skrevet

Jeg trodde det programmet skulle være morsomt, men det viste seg og være kjempe kjedelig!

Skuffa...

Skrevet (endret)

:5:

Og Noen skal absolutt se på det etterpå.

Heldigvis har vi to TV' er. :nigo:

Edit: to ikke ti! :hoho:

Endret av loffen
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...