Gå til innhold

veldig ajur...

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg blir litt småstressa når jeg leser hvor ajur brukerne til dette forumet er i fht bryllupet sitt. mange har jo et helt år igjen, og for alt jeg vet enda lenger!!!

jeg har under ett år igjen, har ennå ikke ordnet meg kjole, pikekjoler, klær til mann og svenn....

og ingen andre detaljer heller, som invitasjoner, bordkort..... jaja. jeg rekker det vel?!? :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du rekker det!

Vi begynnte 3 mnd. før, da hadde vi satt datoen 1 år i forveien.

Men det som er gøy er å kikke her inne for å få gode ideer, bare ikke la det bli for mange.. Da kan du få dårlig tid :hoho:

Skrevet

takk, det var en lettelse.

joda, ideer er det mange av. falt veldig for den med kurver på toalettene. det skal vi jammen ha også!

ellers så lurer jeg veldig på antall kaker jeg må ordne med, og det med blomster. tenkte først å bruke markblomster, men så kom jeg på at jeg er jo så allergisk for nettopp dette (godt jeg kom på det!!! :o ). synd å gråte av annen grunn enn glede denne dagen :hoho:

og hvor mange skal egentlig ha blomster??? jeg, pikene, mann, svenn, - er det slik at min far og hans forlover skal ha? eller? er det flere? himmel, det blir jo råmange! hvordan komme fra dette uten for store kostnader.... :-?

Skrevet

Du kan feks velge bort blomster i knappehullet til mennene. Min mann hadde ikke det, og da følgelig ikke forloveren eller noen andre menn... bruke eføy/villvin og roser fra hagen som pynt feks. Bruk penger på det sere synes er viktig, finn gratisløsninger på det som ikke er så viktig, eller som kan bli like fint med mindre penger/gratis.

Skrevet

ellers så lurer jeg veldig på antall kaker jeg må ordne med, og det med blomster.

Det skal vi gjøre til søndag. Vi vil bli 42 personer til kaffe og kake, hvor mange kaker blir det? Jeg vet det har vært oppe her før så jeg får vel søke litt bakover i trådene her.

Ville forresten bare si at det flotteste tipset jeg har fått her inne er frimerker med bryllupsmotiv. Tror ikke jeg tar feil om jeg sier det var en viss Bridezillaengel som kom med det.

*neier og takker*

Skrevet

Jeg har også under ett år igjen og har kun ordnet med krike og lokale/mat. Ikke så mye å skryte av kanskje, men jeg har jo god tid 8)

...og det med kaker...det har vært oppe i en tråd for ikke så lenge siden. Folk er VELDIG uenige i antallet. Jeg heier på kakefantastene! :briller:

Skrevet

hei!

ang blomster; tenkte jeg skulle spørre en fingernem nabo....

ang kaker; vet du, i alle sammenhenger vi har hatt selskap (bursdager, barnedåper etc. ) har det alltid gått sinnsykt mye mer kaker enn vi har trodd! så jeg tror jeg blir en av kakefantastene jeg og!! :D

Skrevet

Jeg er planleggingsmesteren i familien, så for ikke å måtte planlegge alt på en gang har jeg nå planlagt når jeg skal planlegge hva. Dette har jeg funnet ut av ved å sette sammen div. bryllupsplanleggere til min egen planlegger. Forloveden min synes jeg er litt pussig på dette området, men han blir nok glad når dagen kommer og alt (forhåpenligvis) går etter planen (ikke bryllupsplanleggeren, da, men heller planen for brylluppet. Som jeg etter planen skal sette opp noen uker før brylluppet).

Skrevet

Jeg er vel en av dem som er ajour (og vel så det, er det noen som mener), men vi har faktisk hav av tid ennå. Er fordel å ha fått bestilt det viktigste som kirke, lokale og fotograf, i hvert fall hvis du vil velge på øverste hylle. Blomster har jeg ikke tenkt noe mer på enn at vi skal ha røde roser - kaker kommer det garantert til å bli for mye av - har mange hjelpsomme folk i omkretsen.

Lykke til med planleggingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...