Gå til innhold

Venninnen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min gir mer og mer utrykk for at hun ikke er så begeistra for datteren min. Hun har selv nettopp fått baby og de siste gangene vi har møttes ser hun helst at jenta mi på 4 år holder seg langt unna hennes baby. Hun får ikke stryke på henne, sitte ved siden av dem eller komme med "klissete" leker. Hun rynker på nesen når jenta mi tuller og sier hysj når hun bråker eller synger (som en normal 4-åring gjør). Er litt sårt at min unge plutselig er blitt en bråkete bakteriebombe som ikke får nærme seg hennes rene baby. Hun bøyer seg også unna, akkurat som hun er redd for at datteren min er smittsom eller kommer til å skade dem...

Ville dere ha sagt noe? Husker jeg også var overbeskyttende en stund mens jenta mi var nyfødt, men det gikk over etter hvert. Hennes barn er nå 6 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil nok roe seg etterhvert. Jeg var overbeskyttende lengre enn 6 mnd :)

Skrevet

Tror også det handler mer om å beskytte babyen altså. Nybakte mødre kan være ganske vriene. Det går nok over.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg går utifra at dette er din venninnes første barn. Det er mange som er lettere hysterisk en tid da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...