AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Jeg jobber som ekstrahjelp i butikk, men vaktene har blitt halvert. Jeg har derfor søkt på en annen jobb, som jeg fikk. Var første dag på jobb i dag, men jeg ble litt usikker på om jeg virkelig ønsker å jobbe der.. Lurer på om jeg skal beholde begge jobbene å se det litt an, eller om jeg skal satse på en av dem. Jeg vet ikke om det er fordi det er så nytt, men da jeg var der tenkte jeg bare at jeg egentlig skulle ønske at jeg var på den andre jobben. Det som er problemet, er at det er så få vakter på butikkjobben.. Jeg har også et problem med at jeg er litt sjenert, og når det er lite folk i butikken og vi sitter i hver vår kasse, sliter jeg med å finne på noe å snakke om. Noe jeg synes er ganske flaut, men jeg vet jo ikke hva de som sitter i den andre kassa tenker. Det er jo ikke sikkert de synes det blir "pinlig stillhet" bare for at man ikke snakker så mye. Hva tror dere? Med det samme kan jeg jo spørre om folk har tips til hva man kan snakke om når man sitter i kassa?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 J Med det samme kan jeg jo spørre om folk har tips til hva man kan snakke om når man sitter i kassa? Alt! Været, rare kunder, studier, hest, fotball, reiser, helgen som var... Men hvis kunder hører dere bør man jo ikke snakke stygt om andre kunder eller fyllekula hvor du lå i grøfta kansje...
lillemia Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Lurer på om jeg skal beholde begge jobbene å se det litt an, eller om jeg skal satse på en av dem. Jeg vet ikke om det er fordi det er så nytt, men da jeg var der tenkte jeg bare at jeg egentlig skulle ønske at jeg var på den andre jobben. Det som er problemet, er at det er så få vakter på butikkjobben.. Du er nok usikker fordi det er nytt for deg, da er det normalt å ønske seg tilbake til den andre jobben som du er mer trygg på. Syns du skal gi deg selv tid, man kan ikke forvente at det skal være kjempegøy fra dag 1, spesielt ikke om man i tillegg er sjenert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå