AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Fikk en pakke ifra Nelly idag, men det viste seg at det jeg hadde bestilt var altfor stort. Derfor må jeg sende det i retur og få en mindre størrelse. Så at det sto noe om ekspressbytte, men hva er det? Noen her som har brukt det? Isåfall, hvordan fungerer det og hvordan gjør man det?
Sulemu Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Er det nødvendig å bruke expressbytte da? Når jeg har bytta på "vanlig" måte, så har det gått ganske kjapt.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Er det nødvendig å bruke expressbytte da? Når jeg har bytta på "vanlig" måte, så har det gått ganske kjapt. Grunnen til at jeg vil bruke ekspressbytte er fordi at jeg vil ha plagget så fort som mulig. Er også redd for at hvis jeg ikke gjør det kjapt, så har de ikke størrelsen min inne på lager. Men ellers da - hvordan gjør man det på "vanlig" måte? Må man ringe eller sende mail på forhånd?
Gjest Distiller Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Du bestiller den varen du skal ha, og skriver ned ordrenummeret på returseddelen som du sender sammen med returen din. Det står forklart på hjemmesiden deres.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Du bestiller den varen du skal ha, og skriver ned ordrenummeret på returseddelen som du sender sammen med returen din. Det står forklart på hjemmesiden deres. Jeg så på hjemmesiden deres, men ble ikke noe klokere av det. Det var en grunn til at jeg spurte her.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Fikk til slutt sendt tilbake returen. Har vel gått fem dager nå siden den gikk med posten. Når kan jeg vente å få tilbake en ny vare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå