Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilke parfymer bør jeg teste ut dersom jeg vil lukte glamorøst? :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan lukter den? Hvilken kategori hører den hjemme i? (frisk og lett, eller tung og sterk?)

Skrevet

Chanel no 5 - klassisk, krydrer, elegant og dermed glamorøs!

Sånn er det med den saken :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Tja, ikke lett å si. I mine øyne er den ganske blomstrete og lukter litt vanilje. Tung er den i hvertfall ikke, men heller ikke lett og frisk. Lette parfymer er vel ikke så veldig glamorøse?

Angel fra Thierry Mugler er kanskje et annet eksempel? Hvis du ikke kjenner den, er den ganske tung, og jeg synes nesten den lukter litt sjokolade. Det er en typisk enten-eller-parfyme; enten elsker du den, eller så hater du den.

Ta deg en tur i et parfymeri og mas på dem som jobber der, de burde være i stand til å hjelpe deg.

Gjest Shivani
Skrevet

Dette er jo høyst subjektivt, men f.eks:

Cristobal Balenciaga

Boucheron-duftene

Fendi - Theorema

Alexander Mc Queen

Skrevet

Cerruti 1881 er for verdifull til å glemmes! En glamorøs parfyme, som det oser luksus av!

Skrevet

Aldri helt skjønt det store med cerruti 1881 jeg...Ble årntli skuffa da jeg tok turen for å lukte på den, enda jeg prøvde veldig hardt resten av dagen :D

Liker i alle fall Hypnotic poison, men vet ikke om den går under kategorien glamorøs. Sensi fra Armani og Angel er også gode.

Skrevet

Jeg foreslår Yvresse ( tidl. navn - Champagne ) fra YSL og 5th Avenue fra Elizabeth Arden.

Synes begge er sprudlende og glamorøse :D

Skrevet

damekroppen fra jean paul gaultier,female,eller no sånt.....har den selv og liker den lukten kjempegodt :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Skriver under på Cerruti 1881 (minner meg om seriøse utskeielser i Roma by), men Gucci Envy er den som virkelig, virkelig får meg i glam-humør. But as a second thought, det gjør jammen 1881 også.

Skrevet

Jeg er den kategorien som elsker Angel fra Thierry Mugler jeg da... Den er ganske dyr, men verdt det syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...