Personlig12 Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Jeg er 31 år og min kjære er 35. Jeg har en sønn fra før som blir 13 snart. Jeg var tidlig ute, og syns liksom jeg er litt ferdig med barn. Usikker på om jeg har lyst å begynne på nytt igjen. Han jeg er sammen med har ingen barn fra før og har naturlig nok veldig lyst på barn. Vi har pratet om det, og han har tatt det dette opp flere ganger. Jeg har da sagt at i utgangspunktet har jeg ikke lyst på, men disse tankene har jeg jo gjort meg mens jeg var single. Klart ting kan forandre seg, men innerst inne har jeg virkelig ikke lyst. Nå lurer jeg egentlig på om jeg bør gi han klar beskjed om dette, slik at han evt han kan finne seg noen andre å stifte familie med? Men greiene er jo at det er han jeg vil være sammen med, men må jeg føde et barn kun for å være sammen med han? Jeg vil jo virkelig ikke det. Men har ikke lyst å holde han for "narr" heller. Noen erfaringer der ute med dette? Og hvordan er det å starte på nytt når en har så pass "gammle" unger fra før? Tenker endel på dette faktisk...
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Var i en liknende situasjon selv som resulterte i brudd. Selvfølgelig bør du gi klar beskjed om dette. Heller før enn siden.
Personlig12 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2011 Var i en liknende situasjon selv som resulterte i brudd. Selvfølgelig bør du gi klar beskjed om dette. Heller før enn siden. Bare vanskelig å gi klar beskjed når jeg ikke vet hva den klare beskjeden skal være Men er med på tankegangen!
ViljaH Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Jeg synes du skal bestemme deg for hva du vil, og så sier du fra til han. Hvis du bryr deg om ham, så fortjener han å vite om det hvis du ikke vil ha flere barn. Det kan hende du mister ham over det, men det er prisen du må betale. Du har ikke rett til å nekte han å få barn, det må han selv få bestemme om han vil ha.
Personlig12 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2011 Jeg synes du skal bestemme deg for hva du vil, og så sier du fra til han. Hvis du bryr deg om ham, så fortjener han å vite om det hvis du ikke vil ha flere barn. Det kan hende du mister ham over det, men det er prisen du må betale. Du har ikke rett til å nekte han å få barn, det må han selv få bestemme om han vil ha. Ja det er harde fakta Kanskje jeg skal be han om å prøve å overtale meg Æ er det ikke det ene så er det det andre DÅÅÅN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå