Gå til innhold

Er disse kvinnene vakre?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg synes ingen av de tre første er noe å slenge stumpen i taket for. det var litt dårlig bilde på hun siste men hun kan være tilbøyelig til å se søt ut.

Skrevet

Alle normalt friske damer er fine på en eller annen måte.

AnonymBruker
Skrevet

De to første er aldeles nydelige og vakre. Det første bildet er vel tatt når hun var høygravid, så hun har jo en flott glød der.

Ikke noe galt med de Gis og Alba heller. Men de slår ikke de 2 første :P

AnonymBruker
Skrevet

med tanke på at lenke 3 er verdens best betalte supermodell er gir vel svaret seg selv. Definisjonen på vakker er at man er vakker uten sminke, med symmetrisk ansikt og rene trekk, det har alle disse

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg lurer på hva slags damer padawan omgir seg med...

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt pene. Får ikke noe "WOW"-følelse av å se på noen av dem. Særlig Gisele ser blass ut, men det er jo lett å se at hun har flotte trekk, da. Ser forøvrig ut som alle har litt sminke på. Blant annet lipgloss.

• Liker 1
Skrevet

ja alle utenom gisele dama. Jeg synes ikke hun er noe pen med sminke eller uten. Hun har ikke noe feminine trekk og ser kjedlig ut hadde det ikke vært for håret og kroppen. Resten av damene er nydelige ja.

Skrevet

Første og siste, fantastiske!

Gjest Katten.
Skrevet

Nja.

Helt ok, men så finner jeg dem ikke smellvakre i supersminket tilstand heller.

• Liker 3
Gjest Cerridwen
Skrevet

Miranda Kerr og Alessandra Ambrosio er veldig vakre.

Er ikkje like begeistra for Gisele, sjølv om ho har vakre ansiktstrekk. Jessica Alba tykkjer eg er kjedeleg, meir plain jane enn vakker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde nr 2 var Jennifer Garner, ikke Ambrosio.

Gjest en mann
Skrevet

Kanskje bare meg men tror en kan finne fire som ser enda bedre ut bare med å gå rundt en halvtime på Oslo S for eksempel. Hun siste var den peneste av de.

• Liker 2
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

ja

nei

nei

pen ikke vakker

Gjest HunterLady
Skrevet

Helt normalt pene. Får ikke noe "WOW"-følelse av å se på noen av dem. Særlig Gisele ser blass ut, men det er jo lett å se at hun har flotte trekk, da. Ser forøvrig ut som alle har litt sminke på. Blant annet lipgloss.

Joda, de har nok litt sminke. La merke til det jeg også. Men i forhold til hva de vanligvis har på seg, så kan man si de er usminket. :)

Gjest HunterLady
Skrevet

jeg synes ingen av de tre første er noe å slenge stumpen i taket for. det var litt dårlig bilde på hun siste men hun kan være tilbøyelig til å se søt ut.

Vis meg hva du synes er vakkert!

AnonymBruker
Skrevet

med tanke på at lenke 3 er verdens best betalte supermodell er gir vel svaret seg selv. Definisjonen på vakker er at man er vakker uten sminke, med symmetrisk ansikt og rene trekk, det har alle disse

Jeg synes ikke at det er så mange av aupermodellene som er vakre. Pene kanskje, men ikke vakre.

Ingen av disse damene som er vakre etter min mening, men pene ja.

Skrevet

Nr. 2 var ikke så verst. De andre, nei. Hun første: er det Leonardo di Caprio i transeutgave?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alle tre var vakre, men Gisele er nok den minst vakre av dem i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...