Gå til innhold

Noen som har erfaring med husbanken?

Anbefalte innlegg

Gjest Blokkolokko
Skrevet

Jeg og samboeren min skal bygge nytt og han er veldig positiv til husbanken, da vi kan få det avdragsfritt de 5 første årene. Men er det egentlig så bra? Jeg vet at det skal hjelpe unge til å få lån og gjøre det enklere, men vil ikke utgiftene stige kraftig etter de 5 årene? - Tror kanskje jeg bare ikke forstår hva det er i forhold til en vanlig bank en gang! HAHA! :sjenert: Vet ikke om jeg burde vært flau :fnise: - Men uansett.. Meninger?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min skal bygge nytt og han er veldig positiv til husbanken, da vi kan få det avdragsfritt de 5 første årene. Men er det egentlig så bra? Jeg vet at det skal hjelpe unge til å få lån og gjøre det enklere, men vil ikke utgiftene stige kraftig etter de 5 årene? - Tror kanskje jeg bare ikke forstår hva det er i forhold til en vanlig bank en gang! HAHA! :sjenert: Vet ikke om jeg burde vært flau :fnise: - Men uansett.. Meninger?

Utgiftene stiger etter 5 år ja. Da får du både avdrag og renter. De første 5 åra betaler du bare renter.

Vi hadde Husbank,og det passet oss da, syns vi. For vi trengte mye penger til opparbeidelse utenfor huset,garage osv.

Da de 5 åra hadde gått så kom avdragene,men da byttet vi bank,for vi fikk bedre betingelser i en annen bank.

Du kan også få 5 års avdragsfrihet i annen bank. Vi angrer, siden vi ser i ettertid vi kunne ha betalt ned mye på lånet,og at vi hadde hatt råd til det andre uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...