amo977 Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hei! Jeg er litt ny her, så jeg håper jeg har publisert denne tråden på rett plass! Jeg lurte på om det er noen som vet om en plass hvor man kan kjøpe festkjoler til ungdom på nettet? Kan jo være for voksne og, men bare at kjolene er litt ungdommelige, hvis dere skjønner hva jeg mener? :gjeiper: Helst ikke sånne superdyre sider hvor nesten alle kjolene koster over 1000-lappen da... Kjolen er jo til bursdager, fest, konfirmasjon osv, men helst ikke for simple og hverdagslige :happy: Takk på forhånd! Edit : sidene kan selvsagt inneholde eller ha en del hverdagslige kjoler , men bare at det ikke er det eneste de har , liksom Endret 17. mars 2011 av amo977
Violet Hill Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Har du sett på nelly eller asos? Begge steder har de jo mye forskjellig i ulike prisklasser
amo977 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2011 Har du sett på nelly eller asos? Begge steder har de jo mye forskjellig i ulike prisklasser Har vært på nelly og plukket ut noen spesielle, men da kan jeg vel ta meg en tur innom asos da takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå