MissStrøken Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Nå har jeg lest flere steder at feelunique refunderer penger for toll og moms. Men jeg finner ikke den infoen på siden deres. Har noen av dere erfaring med at de har refundert i nyere tid? Er så lei av å passe på 200kr grensen hver gang jeg skal kjøpe noe Og hvor lang tid tar det evt. å få igjen pengene?
Yasi Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Du må sende de en mail [email protected] Du betaler postoppkravet som normalt, scanner/tar bilde av kvitteringen og sender den med mailen Jeg pleier å få pengene på kontoen etter ca. 1 ukes tid +/-. Du behøver ikke å skrive kontonr., da de tilbakebetaler på det kortet du brukte for å betale når du bestilte varene
MissStrøken Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2011 Takk for svar! Hva pleier du å skrive i mailen, eller rettere sagt, hvordan pleier du å formulere mailen? Kopier det gjerne inn her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå