Gå til innhold

velge ny mobil i den store jungelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå en Sony Ericsson cyber-shot c905, har hatt den i snart 2 år og er kjempefornøyd. Spesielt er jeg fornøyd med kamera, tar mye bilder "der jeg er" og er avhengig av en mobil med bra kamera. Nå spørs det om jeg snart må skifte den ut - hva skal jeg velge??? Er jo et helt hav der ute, og den siste tiden har fokus vært på touch fremfor kamera. I tillegg har jeg ikke ubegrenset av penger å bruke på en ny mobil..... Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HTC sier jeg bare..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HTC sier jeg bare..

Jeg er også på jakt etter ny mobil, å har fått anbefalt HTC.

Noen spesielle du kan anbefale av de?

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor skal du ha ny mobil når du allerede er kjempefornøyd med den du har?

tenk miljø !

• Liker 1
Skrevet

Trenger ny fordi den jeg har stadig streiker på taster etc. Vil ikke skifte den ut fordi jeg er veldig veldig fornøyd med den, men er redd je gmå snart...

Noen spesiell htc som har bra kamera? Vet noen slet med kamera på htc for et par år siden, men dette har kanskje blitt forbedret?

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ny fordi den jeg har stadig streiker på taster etc. Vil ikke skifte den ut fordi jeg er veldig veldig fornøyd med den, men er redd je gmå snart...

Noen spesiell htc som har bra kamera? Vet noen slet med kamera på htc for et par år siden, men dette har kanskje blitt forbedret?

Jeg som svarte her tidligere og hadde fått anbefalt HTC.

Nå har ikke jeg noen erfaringer der, men har vært å hørt litt rundt idag.

De nyeste HTC tlf har stort sett bra kamera, men jo dyrere tlf jo bedre.

Minus med HTC tlf er batterikapasitet. De må gjerne lagres 1 gang i døgnet, men man kan jo gjøre det til en vane å lade den på natten.

Ellers har HTC tatt seg veldig opp på mbilfronter, å lager gode tlf.

Kjøpte selv HTC Wildfire idag å prøver å lære meg å bruke den. Ikke av de dyreste, men i butikken mente de at det er en god tlf.

Skrevet

Wildfire er litt treg i forhold til Desire-modellene. Hvis kamera er førsteprioritet ville jeg ikke valgt HTC.

Da tror jeg heller at Nokia kan være fornuftig, hvis du ikke er veldig opptatt av hvilket OS telefonen har.

Man må forresten regne med å lade omtrent hver dag når man har en smarttelefon med touch-skjerm.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wildfire er litt treg i forhold til Desire-modellene. Hvis kamera er førsteprioritet ville jeg ikke valgt HTC.

Da tror jeg heller at Nokia kan være fornuftig, hvis du ikke er veldig opptatt av hvilket OS telefonen har.

Man må forresten regne med å lade omtrent hver dag når man har en smarttelefon med touch-skjerm.

Det var jeg klar over når jeg kjøpte tlf, men til mitt hverdagsbruk så burde Wildfire funke greit. Jeg var ikke ute etter den mest fancy tlf med alt mulig rart av duppeditter på, men en litt moderne tlf som funker.

Skrevet

Jeg og har tittet litt på wildfire. Hva mener du etter å ha prøvd den litt?

I hvilke settinger er den treig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og har tittet litt på wildfire. Hva mener du etter å ha prøvd den litt?

I hvilke settinger er den treig?

Er hittil veldig fornøyd. Det er masse nytt å sette seg inn i, men brukervennlig tlf.

Tror det er datahastigheten som er litt tregere på Wildfire enn på Desiree serien.

Da må man vurdere om det er det som er viktig. For meg er det ikke viktig med rask datahastighet, men at jeg har muligheter til å komme meg på nettet når jeg har behov, å jeg er jo mest på nett hjemme.

Skrevet

Jeg jobber imobil butikk, så har litt peiling.

Nokia suger. Greit nok at n8 har bra kamera, men operativsystemet er 5 år tilbake itid. Hvis det er bare kamera som er viktig for det er det bare å kjøre på med nokia, men jeg vil ikke anbefale en nokia tlf.

Wildfire er en veldig greit og enkel mobil! Den har 5 mp, som er vanlig på de fleste mobiler. Det er en enkel nybegynner touch tlf. Mye mobil for pengene! God kvalitet på selve mobilen også!

Du kan forresten også få toppmodeller som htc desire eller samsung galaxy s for ganske billig penge med abo å nå! Det kan være lurt å investere i, siden disse kommer mest sannsynlig til å vare litt lenger enn en billig mobil.

Ps, hvis du absolutt vil ha en god kamera tlf for en billig penge kan du se på c7 av nokia. Den er touch og har 8 mp kamera.

Når det gjelder batteritid som mange nevner, så må du nok belage deg på å måtte lade alle nye touch tlf en gang om dagen. De har store gode skjermer som bruker mye batteri. Det som kan være lurt å gjøre er å skru av 3g, ikke ha på bluetooth, og skru ned skjermstyrken litt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber imobil butikk, så har litt peiling.

Nokia suger. Greit nok at n8 har bra kamera, men operativsystemet er 5 år tilbake itid. Hvis det er bare kamera som er viktig for det er det bare å kjøre på med nokia, men jeg vil ikke anbefale en nokia tlf.

Wildfire er en veldig greit og enkel mobil! Den har 5 mp, som er vanlig på de fleste mobiler. Det er en enkel nybegynner touch tlf. Mye mobil for pengene! God kvalitet på selve mobilen også!

Du kan forresten også få toppmodeller som htc desire eller samsung galaxy s for ganske billig penge med abo å nå! Det kan være lurt å investere i, siden disse kommer mest sannsynlig til å vare litt lenger enn en billig mobil.

Ps, hvis du absolutt vil ha en god kamera tlf for en billig penge kan du se på c7 av nokia. Den er touch og har 8 mp kamera.

Når det gjelder batteritid som mange nevner, så må du nok belage deg på å måtte lade alle nye touch tlf en gang om dagen. De har store gode skjermer som bruker mye batteri. Det som kan være lurt å gjøre er å skru av 3g, ikke ha på bluetooth, og skru ned skjermstyrken litt.

Du som har peiling, har du en link til hvor jeg går for å laste ned hele det norske alfabetet :sjenert:

Skrevet

Til hvilken mobil? Du kan evt prøve å oppgradere den til ny programvare? Da kobler du mobilen til pc, laster ned programmet som hører til mobilen og oppdater.

AnonymBruker
Skrevet

Til hvilken mobil? Du kan evt prøve å oppgradere den til ny programvare? Da kobler du mobilen til pc, laster ned programmet som hører til mobilen og oppdater.

At jeg kunne glemme å opplyse om hvilken mobil det gjelder :klaske:

Det er snakk om Wildfire...

Skrevet

Prøv å oppdatere telefonen! Du har forresten norsk språk på mobilen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...