Gjest Vulture Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Jeg har alltid kunne spist hva jeg vil uten å tenke på vekta(er normalvektig), og dermed hatt et ganske usunt kosthold med chips, sjokolade, brus og fastfood hver dag i mange år. Nå har jeg kuttet ut snopet og brusen og forsøkt å spise sunt og ordentlig i et par uker fordi jeg vil to-tre kilo ned for utseendets skyld, men jeg går bare opp i vekt! (jeg trener 4-5 klokketimer i uka på skolen, og beveger meg hver dag også) Hvorfor går jeg så sinnsykt fort opp i vekt av dette nordiske kostholdet med brød, havregryn, knekkebrød ol. når jeg ikke la på meg et gram av alle den usunne maten som jeg åt før? Da kunne jeg fint spise en pose tortillachips, pommes frites, et par sjokolader, is, brus ol. hver dag, og dette var jo store karbohydrat, sukker og fettbomber. Noen gode råd til en som vil et par kilo ned, og ikke opp? Endret 17. mars 2011 av Vulture
Gjest Heloise Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Har du målt deg? Sikker på at det ikke er fett du har gått av deg, og muskler du har bygget opp? Muslker veier mer enn fett vet du Ta heller mål av deg selv, overarmer, lår, midje, rumpe - Og sjekk dette. Vekta kan lyve, ikke følg den blindt.
Tullepia Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Jeg har alltid kunne spist hva jeg vil uten å tenke på vekta(er normalvektig), og dermed hatt et ganske usunt kosthold med chips, sjokolade, brus og fastfood hver dag i mange år. Nå har jeg kuttet ut snopet og brusen og forsøkt å spise sunt og ordentlig i et par uker fordi jeg vil to-tre kilo ned for utseendets skyld, men jeg går bare opp i vekt! (jeg trener 4-5 klokketimer i uka på skolen, og beveger meg hver dag også) Hvorfor går jeg så sinnsykt fort opp i vekt av dette nordiske kostholdet med brød, havregryn, knekkebrød ol. når jeg ikke la på meg et gram av alle den usunne maten som jeg åt før? Da kunne jeg fint spise en pose tortillachips, pommes frites, et par sjokolader, is, brus ol. hver dag, og dette var jo store karbohydrat, sukker og fettbomber. Noen gode råd til en som vil et par kilo ned, og ikke opp? Det Heloise sa. I tillegg må du huske at hvis du er kvinne, så vil vekta forandre seg i løpet av menstruasjonssyklusen. Å si noe spesielt om vekta etter et par uker er derfor ikke holdbart. Kjenn mer på formen din og om klærne evt sitter litt løsere, ikke bli avhengig av vekta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå