Titti72 Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Kjenner huet tetter seg til, blir sår/rennende i øynene, dotter i ørene, slapp og uggen. Deilig hvis jeg kan få min 4. forkjølelse denne sommeren/høsten. Tror mitt imunforsvar er fullstendig skrudd. Før hadde alle rundt meg influensa, omgangsyke og de vanlige årlige "rundene" med sykdomer, mens jeg ALDRI ble sjuk. Nå det siste året (siden forrige jul) har det gått slag i slag. Er så lei av det. Noen råd og gode tips mottas med takknemlighet.
Suzy Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 kan ikke komme med noe som hjelper annet ennn sympati - har også gått og snørra hele denne høsten... Skjønner ikke hva det er . Spiser c-vitaminer og tar tranen min og trener, men likevel... *snufs* Suz
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Men får du hvile? Det kan ofte være lurt å faktisk ta en sykedag som å gå å hangle hele tiden. Det kan være vanskelig å få tiden til å strekke til, men det viser seg ofte at det er avslapping som skal til for å få imunforsvaret på fote igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå