Chiyo Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Okay jeg må bare spørre dere om hva dere tror her. En venn av meg fortalte noe veldig ekkelt. Det visst noe som heter "Donkey Punch" som kan være veldig farlig. Altså man har analsex doggystyle og hvis den som tar den andre i rumpa slår den andre person i bakhodet vil han/hun automatisk knipe igjen. Hvis den andre personen da trekker seg ut av analen kan den vrenge seg. Altså man river ut endetarmen. Er dette mulig? Vennen min er egentlig en ganske smart person, men dette høres helt teit ut. Man kan da ikke rive ut endetarmen under analsex? Hvorfor har ikke jeg hørt om dette før? Hvis det virkelig gikk an ville ikke flere visst om det? Endret 17. mars 2011 av Chiyo
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Tror vel at akkurat det er en myte, men har hørt om "donkey push" ja. Visstnok er det mer for å få henne "ut av fokus" slik at man ubevisst kniper igjen litt i analen og blir litt trangere slik at det blir deiligere for han så han kan komme. Trikset brukes visstnok rett før man skal spille inn en sprutescene i filmer.
Gjest Heloise Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Det hørtes veldig usannsynlig ut, da skal han være vanvittig stor og lage et vakum uten like Men vektløftere klarer å vrenge analen hvis de tar i for hardt
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Okay jeg må bare spørre dere om hva dere tror her. En venn av meg fortalte noe veldig ekkelt. Det visst noe som heter "Donkey Punch" som kan være veldig farlig. Altså man har analsex doggystyle og hvis den som tar den andre i rumpa slår den andre person i bakhodet vil han/hun automatisk knipe igjen. Hvis den andre personen da trekker seg ut av analen kan den vrenge seg. Altså man river ut endetarmen. Er dette mulig? Vennen min er egentlig en ganske smart person, men dette høres helt teit ut. Man kan da ikke rive ut endetarmen under analsex? Hvorfor har ikke jeg hørt om dette før? Hvis det virkelig gikk an ville ikke flere visst om det? Må innrømme at jeg ikke hadde hørt om dette før, men fant litt info på nettet. Har aldri gjort dette, og det frister heller ikke å prøve. http://en.wikipedia.org/wiki/Donkey_punch
Nessy Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Kom selv over dette her og leste på wikipedia som det også blir linket til her. Det finnes ingen bevis for at du vil knipe igjen viss du blir slått i bakhodet. Eneste tingen som kan skje er at du kan skade personen kraftig fordi bakhodet er veldig ømfintlig. 1
Stefan Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Etter det jeg forstår er Donkey Punch en myte. Det er ikke noe nervepunkt i nakke eller hode, som tilsier sammentrekning av analen. Det som kan skje er jo at dama kan skvette til og stramme diverse muskler, men dette kan man jo også oppnå ved et realt hardt klask på skinka... Uansett er dette helt høl i hue. 1
Chiyo Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2011 Men vektløftere klarer å vrenge analen hvis de tar i for hardt Men de løfter jo bare noe. Hvordan kan man presse ut analen? :frown:
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 Men de løfter jo bare noe. Hvordan kan man presse ut analen? :frown: Hvis du løfter og ikke strammer muskler i underlivet, så kan du fort presse med bukmusklene. Og da kan man presse på seg bla hemoroider. Å vrenge tarmen går jo ikke, den er lang og sitter fast i flere bånd. Men å presse ut litt tarm, det går jo. Men det går jo inn igjen da.
Gjest Dr Long John Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 Men de løfter jo bare noe. Hvordan kan man presse ut analen? :frown: Det er fullt mulig å trekke ut tarm fra anal åpningen. Men det krever ofte litt medisinsk utstyr og er ved en del medisinske tilfeller nødvendig for å helbrede pasienten. Men heldig utenfor et sykehus, neppe.
Gjest HunterLady Skrevet 18. mars 2011 #10 Skrevet 18. mars 2011 Æsj da. Håper virkelig dette er en myte. Men jeg har blitt slått og lugget i bakhodet mange ganger under analsex. Gått helt fint, bortsett fra litt hårtap Tror at hvis dette skal kunne stemme, så må man treffe på det absolutt riktige punktet, veldig hardt også. Er nesten som den greia at om man presser/slår på 5 punkter på kroppen, så skal hjertet eksplodere.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #11 Skrevet 18. mars 2011 Æsj da. Håper virkelig dette er en myte. Men jeg har blitt slått og lugget i bakhodet mange ganger under analsex. Gått helt fint, bortsett fra litt hårtap Tror at hvis dette skal kunne stemme, så må man treffe på det absolutt riktige punktet, veldig hardt også. Er nesten som den greia at om man presser/slår på 5 punkter på kroppen, så skal hjertet eksplodere. Ja nettopp, ingen fare, la deg bli tatt i analen, smacka i bakhuet g kos deg, skal noe til før det der skjer
itchii Skrevet 18. mars 2011 #12 Skrevet 18. mars 2011 Sikkert like vanlig som å bli utsatt for som en angry pirate
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #13 Skrevet 18. mars 2011 Sikkert like vanlig som å bli utsatt for som en angry pirate Fy faen, gjør folk sånn????
MadMax Skrevet 18. mars 2011 #14 Skrevet 18. mars 2011 Sikkert like vanlig som å bli utsatt for som en angry pirate Hahaha! Hvem er disse menneskene som finner på alt dette? :gjeiper:
FoxyFish Skrevet 18. mars 2011 #15 Skrevet 18. mars 2011 Sikkert like vanlig som å bli utsatt for som en angry pirate
Sofiemor Skrevet 18. mars 2011 #16 Skrevet 18. mars 2011 Det hørtes veldig usannsynlig ut, da skal han være vanvittig stor og lage et vakum uten like Men vektløftere klarer å vrenge analen hvis de tar i for hardt Sjarmerende...
Gjest HunterLady Skrevet 18. mars 2011 #17 Skrevet 18. mars 2011 Sikkert like vanlig som å bli utsatt for som en angry pirate :skratte: Hahahahaah! KONGE!!
Gjest Katten. Skrevet 19. mars 2011 #19 Skrevet 19. mars 2011 Donkey Punch! :D Det er mange slike, og favoritten min må være: The Rodeo. Du tar jenta bakfra, uten kondom. Hold et godt tak rundt hofta, og et godt tak i håret hennes. Len deg så fram, og si sakte og tydelig "Jeg har AIDS." Prøv så å holde deg inni henne så lenge som mulig! :D Kan være litt ille om hun svarer "Det går bra, det har jeg óg!"
itchii Skrevet 19. mars 2011 #20 Skrevet 19. mars 2011 Man må virkelig lure på hvor disse kommer fra, mye er nok bare begreper i eteren. Tror dette er min favoritt The Angry Ryan Let's get it on!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå