Engel Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Er alt i boks?? Jeg er nesten litt panikkslagen om dagen. Vi flytter nå bryllupet til brudgommens hjemby fordi alle lokalene vi hadde tenkt på i Oslo var opptatt... Men så får vi ikke ordnet med lokalet vi nå tenker på før svigerfar er tilbake fra ferie om ei uke.... Nervepirrende! Håper bare det er ledig! Vi kan jo ikke bestille tid for vielsen før vi vet om vi har lokale.... Men sender forlovererklæringene til forloverne nå så de kan skrive under. Ellers er kjole klart, leter veldig etter kåpe til å ha ute. Og så har jeg funnet undertøy tror jeg Brudgommen har bestemt seg for å slanke seg, så jeg tror antrekket hans må vente til januarsalget... (han skal ha ny, mørk dress og en frakk). Har tenkt mye på pynt, ellers er ingenting klart... Jammen godt vi skal ha et lite bryllup!
Drew Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 3 uker + 1 dag i gjen! Ting begynner å falle på plass. I dag er jeg litt spent for jeg skal prøve kjolen med nytt underskjørt og sko. Forhåpentligvis finner jeg også det perfekte smykket nå i ettermiddag. Når skal du gifte deg Engel?
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Har to månder og to dager igjen. Jeg syntes det meste begynner å fakke på plass nå. Mangler små detaljer som samtale med prest , valg av salmer , bestille time til manikyr , bordplassering og samtale med fotografen. Vi har ordnet det meste. Tilogmed bordkortene er ferdige , kjolen og alt utsyret mitt henger i skapet. Mangler bare strømper. Dressen til brudegommen henger i et annet skap. Kakene er planlagt og bestilt.Frisøren er bestilt. Pynting av bord er planlagt. Formen på vielsen og midaggen er i orden. Sjøfører er ordnet. Drikkevarene og maten er kjøpt inn. Servitørene og kokken er i boks. Servietter , lys og champagne glass er kjøpt inn. Har begynt å titte på salmer og solosanger i kirken. Har ordnet med hvem som har ansvaret for hva under selve dagen , musikken , gavebord, transoport , toastmaster etc.Har bestemt meg for å følge den skikken med kurver på toaletten. Har sikkert ordnet mer også men kommer ikke på det i farten. Men jeg mangler fortsatt litt dansemusikk på mp3 å det irritere meg. Bare gleder meg mer og mer for hver dag som går nå :D
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Hvem andre er det som er vinterbruder her ?
Engel Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg skal gifte meg en av de to siste helgene i februar, Drew. Har altså nesten 4 mnd igjen. Så vi har da ganske god tid. Vi hadde bare ikke forventet at lokaler og alt er opptatt så lenge i forveien nå som det egentlig ikke er bryllupssesong. Men det er jo selvfølgelig masse andre selskapligheter også.
cappocino Skrevet 31. oktober 2003 #6 Skrevet 31. oktober 2003 WOW Miracl3!! Må si du har vært flink!!! vi skal ikke igang med bordkortene etc før i desember.. og jeg tenker meg, vi får dårlig tid.... :o Kjolen min er snart i boks da det er betryggende!! Skal begynne på blomster, menyer, vielse, dress, bordplasseringer, ++ detaljer nå i november. Svarfristen på invitasjonene er til 15 november så det er toi uker igjen da
Smilet Skrevet 31. oktober 2003 #7 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er også vinterbrud! Gifter meg 27. desember som faktisk er rett rundt hjørnet! Kan ikke fatte at det har gått så fort! Akkurat nå holder vi på med bordplasseringen, ikke helt lett det! Alltid noen som bør sitte laaaangt fra hverandre Tidligere i denne uken var vi på Nordre Skøyen Hovedgård og bestemte oss for menyen. Vinen til maten er allerede kjøpt så vi mangler bare drikke til baren. Vi får ta oss en tur på vinmonopolet snart! Kan bli dyrt det :o Musikk er også fikset. Kjolen med alt stæsj og sjakett til mannen er i boks, frisør er fikset, og blomster har mannen ansvar for, så jeg trur vi ligger godt an. Det som skal skje i kirken (salmer og slikt) har jeg overhode ikke noe peiling på enda, vet bare at vi har ordnet med en soloartist som skal synge inntil tre sanger.... Så dette bør jeg snart sette meg inn i! Fakler er innkjøpt og skal stå langs veien opp til kirken og veien opp fra parkeringsplassen til huset vi skal ha festen! Hvis det er noen som ser noe jeg virkelig har glemt, eller har noen smarte tips, gi meg beskjed! Smilet
Snurre Skrevet 31. oktober 2003 #8 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er også vinterbrud :D Gifter meg 28. februar, men har masse igjen å gjøre. Venter på bestilt kjole, tiara og slør. Har ennå ikke prøvd sko, eller bestemt meg for brudebukett, bordoppsatser eller bestilt frisør. Gifte ringene er ennå IKKE i boks. Ok jeg ligger ikke akkurat i rute nå Hjelp hjelp hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå