Gå til innhold

møte etter nettdating

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ei venninne av meg fikk kontakt med en mann via nett. De skravlet på telefon i timesvis, og han virket som DEN drømmeprinsen. Tidligere så har hun møtt flere menn (via nett)og det har alltid gått bra, selv om de ikke klaffet helt som kjærester. Men denne "prinsen" inviterte hun hjem til seg selv, og det endte med at han prøvde å voldta henne. Denne kjærlighetshistorien endte med politianmeldelse og en veldig skyldfølelse og skam fra hennes side. Hun har lært, og kommer aldri til gjøre noe slikt igjen. Det er jo helt galskap å invitere helt ukjente menn hjem til seg!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møt ham på et offentlig sted, gjerne pub eller restaurant (slik vi gjorde). Det førte til et forhold for vår del, og skal gifte oss til sommeren. Men ikke ha for store forventninger heller, jeg har nemlig både opplevd en dårlig date etter å ha møtt noen fra nett - og en bra date, som jo er med min kjæreste. Ergo: det kan gå begge veier. Gå med et åpent sinn, og skulle dere matche, så er jo det bare flott. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg fikk kontakt med en mann via nett. De skravlet på telefon i timesvis, og han virket som DEN drømmeprinsen. Tidligere så har hun møtt flere menn (via nett)og det har alltid gått bra, selv om de ikke klaffet helt som kjærester. Men denne "prinsen" inviterte hun hjem til seg selv, og det endte med at han prøvde å voldta henne. Denne kjærlighetshistorien endte med politianmeldelse og en veldig skyldfølelse og skam fra hennes side. Hun har lært, og kommer aldri til gjøre noe slikt igjen. Det er jo helt galskap å invitere helt ukjente menn hjem til seg!!!!!!!!!!!!!

Ja, det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

møt han på et spisested, gled deg men ikke ha forhåpninger om at han er den rette selvom dere har hatt den flotte kontakten på tlf.. jeg har hatt mange nett-dater, ingen har vært noe skumle. De fleste er som deg og meg, på jakt etter en å være glad i. Men jeg har møtt bla en som jeg prata med i timevis og da vi møttes så ble det bare pinlig... veldig pinlig;-) Jeg har kjæreste nå, han kom hjem til meg etter å ha chatet 2 kvelder og prata litt på tlf, så det var full klaff. Naboen min visste om det at han kom... og har nøkkel..men det gikk bare fint!

De fleste har jeg altså møtt ute, og det kan nok være lurt første gangen som du sier.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jada, jeg har møtt han og det har vært kull klaff og nå er vi kjærester :rodmer:

men jeg hadde rett innpå her, ingen som hadde trua på meg.... men joggu hadde jeg rett... haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thelife

jada, jeg har møtt han og det har vært kull klaff og nå er vi kjærester :rodmer:

men jeg hadde rett innpå her, ingen som hadde trua på meg.... men joggu hadde jeg rett... haha :)

Nei så koselig! Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, gratulerer!! Så utrolig koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville vel neppe innrømt det om det hadde gått helt galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte også kjæresten min på nett. I utgangspunktet var det ikke noe flørting mellom oss på nett, vi hadde en vennskapelig tone og det var aldri noe snakk om noe mer. Så møttes vi i fjor sommer og vi tilbrakte hele dagen sammen på kafe og det var midnatt før vi dro hjem (hver for oss). Praten gikk løst og vi hadde en helt spesiell tone som om vi alltid hadde kjent hverandre. Dagen etter inviterte han meg hjem på middag og etter det har vi vært et par.... Så det er absolutt mulig å møte drømmemannen på nett (selv om man ikke søker!). :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du ville vel neppe innrømt det om det hadde gått helt galt.

hadde du enda vært glad på mine vegne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg møtte også kjæresten min på nett. I utgangspunktet var det ikke noe flørting mellom oss på nett, vi hadde en vennskapelig tone og det var aldri noe snakk om noe mer. Så møttes vi i fjor sommer og vi tilbrakte hele dagen sammen på kafe og det var midnatt før vi dro hjem (hver for oss). Praten gikk løst og vi hadde en helt spesiell tone som om vi alltid hadde kjent hverandre. Dagen etter inviterte han meg hjem på middag og etter det har vi vært et par.... Så det er absolutt mulig å møte drømmemannen på nett (selv om man ikke søker!). :rodmer:

ja, ikke sant ;-) går fint ann det... har treft drømmemannen min jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...