AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 jeg har truffet en kjempe kjekk kar på nettet og vi vil begge møte hverandre. jeg er litt skeptisk, men vil ikke la en slik sjanse gå forbi meg. jeg tror han er ordenlig har snakka mye med han og han har noen feite biler... er det noen med noen erfaringer? er det noe jeg må passe på?
Nessy Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Hva har feite biler med saken å gjøre? Ellers, møt på en offentlig plass og ikke bli med en plass hvor det kun er dere to alene. Møtte selv ei jente på nett og må si at det ble ganske annerledes enn hvordan det var på nett. På nett kunne vi snakke i ett sett i timesvis, når vi traff hverandre ble det bare pjatt det gikk i, og jeg måtte dra i gang samtalen hele tiden. Har egentlig gitt opp nettdating selv men det finnes jo mange historier om folk det har gått bra for så du får ha lykke til og håpe det går bedre med deg enn deg gikk med meg : P
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Hva har feite biler med saken å gjøre? Ellers, møt på en offentlig plass og ikke bli med en plass hvor det kun er dere to alene. Møtte selv ei jente på nett og må si at det ble ganske annerledes enn hvordan det var på nett. På nett kunne vi snakke i ett sett i timesvis, når vi traff hverandre ble det bare pjatt det gikk i, og jeg måtte dra i gang samtalen hele tiden. Har egentlig gitt opp nettdating selv men det finnes jo mange historier om folk det har gått bra for så du får ha lykke til og håpe det går bedre med deg enn deg gikk med meg : P nei det har jo ingenting med saker å gjøre ;-)... jeg har egentlig tenkt til å be han hjem hit ei helg, vi snakka sammen mye på datan og tlf og ting stemmer veldig bra vi har kribling begge to... jeg hører det på stemma at dette er ikke noe tull... å han har en jobb han ikke kan være tosk i for å si det slik.... ;-)
MissStiles Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 nei det har jo ingenting med saker å gjøre ;-)... jeg har egentlig tenkt til å be han hjem hit ei helg, vi snakka sammen mye på datan og tlf og ting stemmer veldig bra vi har kribling begge to... jeg hører det på stemma at dette er ikke noe tull... å han har en jobb han ikke kan være tosk i for å si det slik.... ;-) Hvis du skal be han hjem til deg. Så ville jeg passet på. Kanskje møte ute et sted første gang? På cafè eller restaurant? Gå tur? 2
Antoinette Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Du ber aldri noen hjem til deg på første date, det er fullstendig no-no. Og hva har hans "fete biler" med dette å gjøre?
Gjest boblebrus Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 På min første date med min nåværende samboer (som jeg har møtt på nett), møttes vi på en offentlig plass i byen. Dessverre hadde vi ikke planlagt noe å gjøre, så vi gikk rundt i byen og det var ganske kleint en stund Men vi valgte å møtes igjen, og på date nr. 2 gikk vi bl.a. på museum og så ut på restaurant. Det var veldig hyggelig og ga oss noe mer å prate om, så jeg vil anbefale å kanskje møtes et offentlig sted og finne på noe sammen. Å be noen du ikke har møtt før hjem til seg for en hel helg synes jeg høres voldsomt ut..
Nessy Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 å han har en jobb han ikke kan være tosk i for å si det slik.... ;-) En skulle ikke tro at voktere av moral som prester og lignende ville gjøre noe dumt men de blir støtt og stadig tatt for å missbruke barn. Sikkert ett dårlig eksempel men det eneste jeg kommer på akkurat nå Poenget mitt er at bare fordi han har en spesiell jobb betyr det ikke at han er annerledes enn noen andre menn der ute. Så pass på og vær trygg 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 men saken er at han bor 3 timer unna meg.... men siden han har en jobb han ikke kan være tosk i og prater slik han gjør i tlf, vi sitter jo oppe flere netter for å prate i tlf. å praten går hele tida, og timene går jo fort.. hadde han vært tosk sku jeg funnet det ut å da hadde han ikke hatt den jobben han har heller... har ingenting med saken å gjøre!
Gjest Blokkolokko Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 Jeg og samboeren min møttes på nettet Venter nå barn i August, og kunne ikke hatt det bedre! Men det var mange timer med tenking og vurderinger før jeg bestemte meg for at vi skulle møtes. Hjalp også at vi etter hvert fant ut at jeg visste hvem søsteren var fra før, og hadde andre "felles venner" som vi begge kunne forhøre oss med, og så klart at facebook finnes.. hehe.. Da kan man snoke litt for å få et inntrykk av personen :gjeiper: Vi var hjemme hos ham på første date, men ja.. Han hadde laget fin middag til meg, og leid sikkert 50 filmer slik at jeg fikk et stort utvalg! MEN hadde nok ikke gått med på å møtes hos ham hvis jeg ikke hadde vært så trygg på at han var en skikkelig gutt Det tryggeste er alltid et offentlig sted Lykke til!!
Gjest Heloise Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 Jeg møtte typen min via. nettet også, men han bor i et annet land, og jeg dro dit. Gikk fint det Og det er jo mer enn 3 timer unna. 3 timer, da kan man flykte lett! Men det kan være greit hvis du ikke kjenner han så veldig godt enda å bo på et hotell eller noe i den duren, slik at i tilfelle rottefelle, så har du et sted å "rømme" til (hvis du drar dit). Samme hvis han skal til deg forsåvidt. Jeg tok risken, men jeg kjente fyren veldig godt før jeg dro dit
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 Jeg og samboeren min møttes på nettet Venter nå barn i August, og kunne ikke hatt det bedre! Men det var mange timer med tenking og vurderinger før jeg bestemte meg for at vi skulle møtes. Hjalp også at vi etter hvert fant ut at jeg visste hvem søsteren var fra før, og hadde andre "felles venner" som vi begge kunne forhøre oss med, og så klart at facebook finnes.. hehe.. Da kan man snoke litt for å få et inntrykk av personen :gjeiper: Vi var hjemme hos ham på første date, men ja.. Han hadde laget fin middag til meg, og leid sikkert 50 filmer slik at jeg fikk et stort utvalg! MEN hadde nok ikke gått med på å møtes hos ham hvis jeg ikke hadde vært så trygg på at han var en skikkelig gutt Det tryggeste er alltid et offentlig sted Lykke til!! heldig du da ;-). ja selvfølgelig jeg kan jo forhøre meg med noen venner han har på facebook før jeg møter han.. men jeg er egentlig sikker på at han er ordentlig og føler det er rett.. veit ikke hva jeg skal gjøre jeg :/
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #12 Skrevet 17. mars 2011 Jeg møtte typen min via. nettet også, men han bor i et annet land, og jeg dro dit. Gikk fint det Og det er jo mer enn 3 timer unna. 3 timer, da kan man flykte lett! Men det kan være greit hvis du ikke kjenner han så veldig godt enda å bo på et hotell eller noe i den duren, slik at i tilfelle rottefelle, så har du et sted å "rømme" til (hvis du drar dit). Samme hvis han skal til deg forsåvidt. Jeg tok risken, men jeg kjente fyren veldig godt før jeg dro dit okeii, jeg skjønner :-)... men som jeg har sagt til alle andre.. jeg føler at dette er riktig.. han sitter ikke oppe flere netter før han skal på jobb hvis han ikke vil noe med det... kan ikke se for meg den personen der noe annerledes, med slik jobb. vi har jo begge sagt at vi hadde gitt opp nettdating, men plutselig dukket jeg opp på datan hans... hmm :/
Gjest Heloise Skrevet 17. mars 2011 #13 Skrevet 17. mars 2011 Og jeg sier ikke noe imot å møte han. Du trenger ikke vår tillatelse til å dra uansett. Vi bare gir deg råd til hva du burde gjøre i tilfelle, og deler våre erfaringer. Dra og møt han du.
Gjest Blokkolokko Skrevet 17. mars 2011 #14 Skrevet 17. mars 2011 heldig du da ;-). ja selvfølgelig jeg kan jo forhøre meg med noen venner han har på facebook før jeg møter han.. men jeg er egentlig sikker på at han er ordentlig og føler det er rett.. veit ikke hva jeg skal gjøre jeg :/ Haha! Ja, jeg har vært verdens heldigste Hvis du føler at det er rett så møt ham vel Som mange her har sagt; så er det kanskje smartest å møtes offentlig! Eller at han kanskje bor på et hotell i nærheten, iallefall den første natten? Men det er jo bare tips; siden vi går ut ifra at du er litt skeptisk siden du i det heletatt startet denne tråden Masse masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #15 Skrevet 17. mars 2011 tusen takk for svar vi får se hva det blir til.. men kanskje vi møtes på halvveien på ett kjøpesenter.. blir noen timer med tenking på det her gitt. så vi får se hva som skjer.. men føler at dette er riktig så håper dette går min vei nå... lov å håpe hvertfall!
Antoinette Skrevet 17. mars 2011 #16 Skrevet 17. mars 2011 tusen takk for svar vi får se hva det blir til.. men kanskje vi møtes på halvveien på ett kjøpesenter.. blir noen timer med tenking på det her gitt. så vi får se hva som skjer.. men føler at dette er riktig så håper dette går min vei nå... lov å håpe hvertfall! Jeg synes du virker litt godtroende når du sier at han ikke kan være tosk pga. jobben han har og at "ingen sitter oppe i flere timer og snakker" hvis det ikke er seriøst. Uansett hvilket inntrykk han har gitt deg så kan det være at han er psykopat. Du inviterer ikke en mann du ikke har møtt før hjem til deg! 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #17 Skrevet 17. mars 2011 Jeg synes du virker litt godtroende når du sier at han ikke kan være tosk pga. jobben han har og at "ingen sitter oppe i flere timer og snakker" hvis det ikke er seriøst. Uansett hvilket inntrykk han har gitt deg så kan det være at han er psykopat. Du inviterer ikke en mann du ikke har møtt før hjem til deg! les hva jeg skreiv i mitt forrige innlegg!! der står det at jeg forslår at vi møtes på halvveien på ett kjøpesenter og spiser middag eller noe...
Antoinette Skrevet 17. mars 2011 #18 Skrevet 17. mars 2011 Bra du har skiftet mening hvertfall :-) Og ikke ha for høye forhåpninger, sjansen er stor for at det blir et pinlig møte og at dere aldri snakkes igjen.
Antoinette Skrevet 17. mars 2011 #20 Skrevet 17. mars 2011 det tviler jeg sterkt på Tviler på at du hadde vært så bråkjekk hadde du tatt kveldsvakter på et krisesenter. Mange kvinner der som kan fortelle om møter med menn over nettet og hvilke følger det fikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå