Gå til innhold

kvinnelig frier

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Kunne dere ha tenkt dere å fridd selv hvis fyren ble for treg på avtrekkeren?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vanessa
Skrevet

Jeg kunne nok be ham om å fri dersom jeg syntes det var på høy tid, men ville aldri fridd selv.

Skrevet

Nei. Når det kommer til frieri, vielses sermoni, etc.....er jeg veldig gammeldags......

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvordan var det; Madame?

Jeg må innrømme jeg syntes d hadde vært kult og fri selv også.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det var faktisk veldig gøy, for min kjære ventet det ikke :sjarmor:

Jeg skulle på ferie sammen med en venninne av meg til Tyrkia, og hadde tatt med meg en av hans ringer. Kjøpte ringer der, og hadde planer på en romatisk aften sammen med min kjære når vi kom hjem :sjarmor: vel romantisk og romatisk ble det vel ikke, men det var veldig spesielt siden han ikke trodde meg først :ler:

Samme dagen jeg hadde kommet hjem satt vi og så på et eller annet bryllups greier på tv, når han plutselig sier at han kommer ikke til å fri, så skal vi gifte oss må jeg gjøre det ( må sies at jeg alltid har sagt at jeg ikke kommer til å gifte meg) , pling sier det i nøtten min :ler: og jeg spurte han der og da om han ville gifte seg med meg :hoho: NEI var svaret :hoho: tror du jeg ble litt sjokket eller :o så sikkert slik ut :hoho: spurte han hvorfor han ikke ville, og fikk til svar at jeg ikke mente det :sjarmor: gjør jeg ikke det svarte jeg :sjarmor:

opp av vesken kom ringen hans, og da skulle du sett en mann som ble paff :o gid jeg hadde hatt videokamera :sjarmor:

FIKK selvfølgelig JA med en kjempe suss :sjarmor: ++++++ :sjarmor:

Gjest sexysadie
Skrevet

fin og rørende historie det der.

du er en kvinne etter min smak felle.

DE andre som drømmer om sin ridder i skinnende rustning på hvit hest blir for bridezilla for meg.

Skrevet

Man trenger ikke gå rundt å være redd for å få nei. Det skjer nok ytterst sjelden, med mindre den ene i paret sverger hårdnakket til samboerskap, men da er det sikkert kommunisert såpass at et frieri aldri er aktuelt.

Som regel, så vokser det fram som en naturlig følge av forholdet, og egentlig så bør det neppe komme som en stor overraskelse for den som blir fridd til.

Syns ikke det spiller noen stor rolle hvem av dem som frir, egentlig. To voksne oppegående mennesker bør ikke være for bundet av gamle kjønnstradisjoner i så måte. Romantikken rundt det kan man ivareta uavhengig av hvem av dem som frir.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, det er ikke så mange riddere på hvite hester rundt omkring, og enda færre som hopper ned til en stakkars nøden kvinne.... Nei, vil man ha en mann må man ordne det selv!

Skrevet

merkelig seriøst svar til deg å være, Sandman. Hva er galt? ;-)

Skrevet

Jeg har ihvertfall funnet min ridder. Han gikk ned på kne og alt!!! :D

Skrevet

Jeg fridde! Men han ble litt fornærmet, fordi han ville gå på kne (gammeldags som han er) - så selv om jeg synes det er litt feil så fikk han lov å sette dato og på en måte fri da.

Skrevet
merkelig seriøst svar til deg å være' date=' Sandman. Hva er galt? ;-)[/quote']

...jeg har legetime i morgen, salma... :ler:

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Vi hadde ikke noe frieri vi, bare bestemte oss sammen for at nå ville vi sette på oss ringer for å vise verden at vi har tenkt å dele resten av livet sammen! Så dermed kjøpte vi ringer, lagde en god middag og koste oss skikkelig. Og før vi satte på ringene så fortalte vi hverandre hvorfor vi ville dele resten av livet akkurat med hverandre! Kjemperomantisk!

Skrevet

Hos oss var det jeg som fridde. Men vi var jo enige på forhånd, visste altså at jeg kom til å få ja.

Gjest Madam Felle
Skrevet
fin og rørende historie det der.

du er en kvinne etter min smak felle.

DE andre som drømmer om sin ridder i skinnende rustning på hvit hest blir for bridezilla for meg.

:sjarmor:

Skrevet

Jeg ville aldri i verden fridd, men jeg syns det er kult med jenter som gjør det.

Hadde han ikke fått ut fingeren ville jeg ha flyttet ut.

Skrevet
Jeg ville aldri i verden fridd, men jeg syns det er kult med jenter som gjør det.

Hadde han ikke fått ut fingeren ville jeg ha flyttet ut.

...ganske oppsiktsvekkende utsagn, Tex.... ..."bryllupsvegring" kan jo folk ha, uten at det bør være noe galt i det...

...din holdning betyr altså at du hadde gitt avkall på en mann du i utgangspunktet ville delt livet med, pga at han ikke ville gifte seg...? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...