Skylines Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Ja, hvilken type brudekjole liker du? Stroppeløs, langt slep, "bløtkake", osv Jeg personlig tror jeg vil gå for en stroppeløs kjole med hjerteformet utringning, med litt havfruefasong. Syns de fremhever formene så fint. Den kan gjerne ha litt detaljer i form av draperinger, men ikke noe krystaller o.l Gjerne link til eksempel også Den på bildet liker jeg veldig godt snittet på, men ville hatt den i hvitt og uten krystallene.
Charleene Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Stroppeløs og litt bløtkake, men ikke for mye perler/steiner for min del. Og ikke all verdens slep heller. Tror vi kommer til å være mye ute og jo mindre å dra rundt på jo bedre
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Jeg ønsker meg en kjole som ikke har slep, men som slutter omtrent der hvor den møter gulvet. Jeg ønsker meg en som har brede skulder"stropper" siden jeg er ganske tung på fronten, og ønsker å dekke over hele brystet, vil ikke ha noe vulgært eller med kløft. Jeg vil at den skal være veldig ren i snittene, egentlig helt uten noe spesielt, kun bare noen perler eller noe slikt. Det ser vanskelig ut å finne en slik.. heldigvis har jeg 1 år på meg.
Gjest Cerridwen Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Er veldig glad i enkle brudekjolar, med slep og korsett. Gjerne med litt perler og steinar på. Dette må være drøymekjolen: Asha Denne er også heilt nydeleg: Willow
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 http://www.maggiesottero.com/collection.aspx?pageSize=100 Nesten alle som er der. Men hvem kjolen sitter på har mye å si. En kort og småbred person kan ikke gå i en kjole med stort skjørt, for da vil de bare se enda kraftigere og korte ut. Derfor anser jeg meg som heldig som er høy og slank - men nå skal jeg aldri gifte meg, så har ikke noe å si egentlig.
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Er veldig glad i enkle brudekjolar, med slep og korsett. Gjerne med litt perler og steinar på. Dette må være drøymekjolen: Asha Denne er også heilt nydeleg: Willow Åh, du er frelst av Maggie Sottero også?
Gjest Cerridwen Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Åh, du er frelst av Maggie Sottero også? Haha, . Lagar jo heilt fantastiske kjolar.
Thinkerbelle Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 Jeg elsker såkalte fit and flare kjoler som er trang litt nedover hoften og deretter har et større skjørt. Liker kjoler med litt tyll i skjørtet, syns det får dem til å se litt lette og delikate ut. Liker ikke glitterstener av noe slag, og også lite perler. Selv om skjørtet godt kan ha litt vidde skal kjolen være enkel, ren!
KaDust Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 Haha, . Lagar jo heilt fantastiske kjolar. Helt fantastiske!
Skylines Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2011 Elsker Sottero jeg også Nydelig kjole (willow) Cerridwen!
Golde Skrevet 17. mars 2011 #12 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Denne synes jeg er nydelig. Er ikke så glad i stroppeløse kjoler, men jeg liker det klassisk og elegant. Edit: Får ikke til å legge inn riktig lenke, men det er Maggie Sottero AD3395 http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?attrib31=277&keywordType=any&pageSize=15&page=0&style=AD3395&moreOptions=1 Endret 17. mars 2011 av Golde
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #13 Skrevet 17. mars 2011 [url=http://http://www.drommekjoler.no/ds_product_info.php/cPath/56/products_id/935]Min lenke[/url *kjolen min* akkurat slik jeg ønsket meg!
sommerbrud 2011 Skrevet 17. mars 2011 #14 Skrevet 17. mars 2011 Noe sånt eller sånt. Helt enig. Syntes korte kjoler er skikkelig fint, og gir en helt annen stemning for dagen
Amélie E. Skrevet 17. mars 2011 #15 Skrevet 17. mars 2011 Victoria av sverige var en flott brud!!! Foretrekker prinsesse-bløtkake-modell med masse tyll i skjørtet og smalt orsettliv. Ikke dekorasjoner. Tiara og blondeslør. Vet akkurat hvordan den skal se ut, men har ikke funnet noe eksemplar som eksisterer ennå ;-)
Gjest Ylva Virvla Skrevet 18. mars 2011 #16 Skrevet 18. mars 2011 Jeg giftet meg i denne. Uten stroppene. Veldig fornøyd.
Anglofil Skrevet 18. mars 2011 #17 Skrevet 18. mars 2011 Her er drømmekjolen jeg skal gifte meg i. Mvh Yvonne
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 #18 Skrevet 18. mars 2011 Spiller nå ingen rolle for meg så lenge som noen minst like bra som Yvonne befinner seg inni... -Miniskjørt om jeg må..!!! ;-)))))
maya86 Skrevet 19. mars 2011 #19 Skrevet 19. mars 2011 Denne skal jeg ha. Fant den for flere år siden, og den er bare spot on for min del =) Har heldigvis finni en gubbe i mellomtida som vil gifte seg også
Skylines Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #20 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har funnet en ny drømmekjole... http://tlc.discovery.com/videos/say-yes-to-the-dress-season-5-webisodes/ Den som er i slutten av filmen nederst på siden som heter Wishy Washy. Har lett i 7 (!) timer i dag for å finne ut hvilken kjole det er, uten resultat. Har funnet noen som ligner da men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå