Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #21 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg er ikke utpreget taus underveis eller når målet er nær, men dunking i veggen er en ukjent erfaring akkurat når man når toppen.
Gjest Candyfloss Skrevet 30. oktober 2003 #22 Skrevet 30. oktober 2003 De lager jo ingen lyd, jo... Bare sånne grynt!
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #23 Skrevet 30. oktober 2003 De fleste jeg har vært i nærheten av stønner jo litt i ny og ne. Men en gagn var jeg med en fyr hjem som var musestile' date=' men akkurat da han komm skrek han kjempehøyt og dunket i veggen. :o[/quote']jeg pleier å dunke hodet i veggen jeg da
Agnete Skrevet 2. november 2003 #24 Skrevet 2. november 2003 Men en gagn var jeg med en fyr hjem som var musestile, men akkurat da han komm skrek han kjempehøyt og dunket i veggen. :o
Luringen Skrevet 3. november 2003 #25 Skrevet 3. november 2003 Viktig med go.lyder fra begge parter... Sambo hun kommer alltid når hun hører meg "male" som en katt....rrrrrrrrrrr
Suzy Skrevet 3. november 2003 #26 Skrevet 3. november 2003 Viktig med go.lyder fra begge parter... Sambo hun kommer alltid når hun hører meg "male" som en katt....rrrrrrrrrrr Søtt
Gjest salma Skrevet 3. november 2003 #27 Skrevet 3. november 2003 I det hele tatt er menn alt for stille under sex, syns jeg. Men de har ganske avslørende ansiktsuttrykk, da ;-)
Suzy Skrevet 3. november 2003 #28 Skrevet 3. november 2003 I det hele tatt er menn alt for stille under sex' date=' syns jeg. Men de har ganske avslørende ansiktsuttrykk, da ;-)[/quote'] Enig! Ja til mer bråk!!! (han bråker nok min da...)
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2003 #29 Skrevet 3. november 2003 For et turn-off med en mann som er stille som en østers under hele akten annet enn akkurat når det går for ham. Det har jeg opplevd med to stykker, og da kan jeg like gjerne kle på meg og spille en omgang Ludo i stedet. Kose- og stønnelyder er bra feed back, gutter!! Det synes dere vel selv også????!
OppNed Skrevet 4. november 2003 #30 Skrevet 4. november 2003 Menn som lager godlyder under akten er bare så sexy, rett og slett. Deilig å høre på. Kjempedeilig! Enkelte slipper jo ikke ut et eneste sukk engang, bare skjærer en grimase når de kommer. Maskulin go'lyd=turn-on! Enig med Mysan!
BaggerLane Skrevet 7. november 2003 #31 Skrevet 7. november 2003 Herregud, jeg skriker når jeg må, og aldri ellers... har da folkeskikk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå