Gå til innhold

Mannens lyder under akten...

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke utpreget taus underveis eller når målet er nær, men dunking i veggen er en ukjent erfaring akkurat når man når toppen.

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Candyfloss
Skrevet

De lager jo ingen lyd, jo... Bare sånne grynt!:roll:

Skrevet
De fleste jeg har vært i nærheten av stønner jo litt i ny og ne. Men en gagn var jeg med en fyr hjem som var musestile' date=' men akkurat da han komm skrek han kjempehøyt og dunket i veggen. :o[/quote']jeg pleier å dunke hodet i veggen jeg da
Skrevet
Men en gagn var jeg med en fyr hjem som var musestile, men akkurat da han komm skrek han kjempehøyt og dunket i veggen. :o

:ler:

Skrevet

Viktig med go.lyder fra begge parter... Sambo hun kommer alltid når hun hører meg "male" som en katt....rrrrrrrrrrr

Skrevet
Viktig med go.lyder fra begge parter... Sambo hun kommer alltid når hun hører meg "male" som en katt....rrrrrrrrrrr

Søtt :ler:

Skrevet

I det hele tatt er menn alt for stille under sex, syns jeg. Men de har ganske avslørende ansiktsuttrykk, da ;-)

Skrevet
I det hele tatt er menn alt for stille under sex' date=' syns jeg. Men de har ganske avslørende ansiktsuttrykk, da ;-)[/quote']

Enig!

Ja til mer bråk!!! (han bråker nok min da...) :sjarmor:

Skrevet

For et turn-off med en mann som er stille som en østers under hele akten annet enn akkurat når det går for ham. Det har jeg opplevd med to stykker, og da kan jeg like gjerne kle på meg og spille en omgang Ludo i stedet. Kose- og stønnelyder er bra feed back, gutter!! Det synes dere vel selv også????!

Skrevet

Menn som lager godlyder under akten er bare så sexy, rett og slett. Deilig å høre på. Kjempedeilig! Enkelte slipper jo ikke ut et eneste sukk engang, bare skjærer en grimase når de kommer. Maskulin go'lyd=turn-on! Enig med Mysan!

Skrevet

Herregud, jeg skriker når jeg må, og aldri ellers... har da folkeskikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...