Gjest glamourgirl Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Ikke for å forstyrre den andre tråden her, men følte den var mest mynta på damer. Jeg lurer altså på hvor vanlig det er at mannen lager lyder? :oops: Jeg har aldri opplevd det, nemlig.... Sikkert fordi jeg er så dårlig, ja, så det svaret behøver jeg ikke få! Capiche...?
Suzy Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Det er ikke så mange som lager lyder av noen særlig art - er min erfaring. Har egentlig bare hatt en eller to som har produsert noe lyd å snakke om - en bråkte nesten like mye som meg :oops: Litt kult det syns jeg, så slipper jeg å rope alene... Suz
aline Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Veldig få som jeg har vært borti som lager lyder ihvertfall!! Men kjærsten høres, av og til litt, av og til litt mer, så stort sett vet jeg at han har det deilig ihvertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Sambo høres veldig godt når han kommer
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 He he, samboeren min sier/stønner alltid "Jeg kommer" når han kommer. Greit å få beskjed, da....
Suzy Skrevet 30. oktober 2003 #6 Skrevet 30. oktober 2003 He he' date=' samboeren min sier/stønner alltid "Jeg kommer" når han kommer. Greit å få beskjed, da.... [/quote'] Det er ganske vanlig har jeg inntrykk av - og ja det er greit å få beskjed
Gjest glamourgirl Skrevet 30. oktober 2003 #7 Skrevet 30. oktober 2003 OK, så da er det ikke meg det er noe galt med altså... :D Må jo tenke sånn, jeg er jo dame Hm, joa, nå kommer jeg jo på en liten lydhør en, "Svensken" mmmmm, det hadde jeg glemt. Men var veldig stilig. Slapp å ligge alene å rope 8)
Suzy Skrevet 30. oktober 2003 #8 Skrevet 30. oktober 2003 "Svensken" mmmmm' date=' det hadde jeg glemt. Men var veldig stilig. Slapp å ligge alene å rope 8)[/quote'] Nemlig! Det er mindre ensomt når begge uler og hyler. Et ekstra kick liksom! Suz - bråkebøtte
Gjest glamourgirl Skrevet 30. oktober 2003 #9 Skrevet 30. oktober 2003 :sikle-smiley: hvorfor starta jeg den tråden... Sukk... Prøve å jobbe, litt....
Bø Skrevet 30. oktober 2003 #10 Skrevet 30. oktober 2003 De jeg har prøvd, har vært ganske tause ja. Kjedelig egentlig. (Men nå kan jeg nok ha glemt noen... :oops: ) Det var en som alltid var musestille under akten, men når jeg sugde han sa han: "å ja, å ja, å ja" HELE tiden.
Arketypen Skrevet 30. oktober 2003 #11 Skrevet 30. oktober 2003 deter bare så inmari sterkt og følelsene bare strømmer på og jeg klarer bare ikke komme nær nok og det er så fantastisk flott og og og....
Gjest Silda Skrevet 30. oktober 2003 #12 Skrevet 30. oktober 2003 Han sier ikke så mye under samleie, men hvis jeg suger'n kommer han ofte med entusiastiske utrop. Hyggelig det, men jeg synes egentlig det forstyrrer litt. Selv om det er ønsker og oppfordringer han kommer med, oppfatter jeg det som om jeg blir kommandert. Det er litt turn off...
Mette Skrevet 30. oktober 2003 #13 Skrevet 30. oktober 2003 Tråden er ryddet, la oss holde oss til temaet. Remyline -Moderator-
Dødspingvinen Skrevet 30. oktober 2003 #15 Skrevet 30. oktober 2003 jeg brøler som en gibbonape Er bra det! Vi jenter liker å høre litt lyd, vi og! Sambo lager ikke så mange lyder før han kommer, men da høres det ganske godt Eller når jeg suger ham, da er ganske høylydt :D
*Lillian* Skrevet 30. oktober 2003 #16 Skrevet 30. oktober 2003 Har vært borti kun 2 som ikke har vært småbråkete, jeg De andre har jeg hørt adskillig bedre, for å si det sånn... Synes det er helt greit - selv om jeg ikke gauler like mye hver gang selv så ER det jo greit å høre respons på at han koser seg, da Lillian
Gjest Poirot Skrevet 30. oktober 2003 #17 Skrevet 30. oktober 2003 De fleste jeg har vært i nærheten av stønner jo litt i ny og ne. Men en gagn var jeg med en fyr hjem som var musestile, men akkurat da han komm skrek han kjempehøyt og dunket i veggen. :o
Tilde Skrevet 30. oktober 2003 #18 Skrevet 30. oktober 2003 akkurat da han komm skrek han kjempehøyt og dunket i veggen. :o Festlig! Har nå hørt litt "godlyder",men jeg etterlyser mer... Kan ikke bare bråke aleine vel.. :oops:
Tusseline Skrevet 30. oktober 2003 #19 Skrevet 30. oktober 2003 De fleste jeg har vært i nærheten av stønner jo litt i ny og ne. Men en gagn var jeg med en fyr hjem som var musestile' date=' men akkurat da han komm skrek han kjempehøyt og dunket i veggen. :o[/quote'] :o Setter også pris på dersom han gir litt lyd fra seg (men nei, ikke skriking og hyling på det høyeste nivå), som både skaper stemning og gir uttrykk for at han koser seg.
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #20 Skrevet 30. oktober 2003 Hva kommer dette av, egentlig? Kjæresten min, og de andre jeg har vært borti, lager bare lyder når det går for dem... Jeg nyter jo alt hele tiden, og det er helt naturlig med litt småstønning? Er det sånn at selve akten ikke er noe som helst mot klimakset?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå