Gjest HunterLady Skrevet 24. mars 2011 #41 Skrevet 24. mars 2011 Jeg merker det forvridde skjønnhetsidealet vi har virkelig kommer frem og slår oss i fleisen når dere presterer å kalle Jessica Simpson FEIT på det bildet. Hvem er "vi"?? Det er langt fra alle som synes det. Hun la på seg ja, men det vil ikke si at hun er feit. Hun ble vel litt overvektig (BMI over 25), men at hun led av fedme er det vel fåtall som virkelig mener.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #42 Skrevet 24. mars 2011 Når jeg skriver "dere", pekte jeg til de som spesifikt kaller henne feit, ikke alle som har skrevet i tråden. Hadde hun vært en helt normal dame, og ikke kjendis, hadde hun gått for helt normalt bygd.
Gjest Katten. Skrevet 24. mars 2011 #43 Skrevet 24. mars 2011 Nja, jeg vil fortsatt si at det er litt for mye kjøtt på beina, uansett hvilken person det er. Dog kan man overstyre det med god utstråling og godt vesen. 1
Gjest HunterLady Skrevet 24. mars 2011 #44 Skrevet 24. mars 2011 Nja, jeg vil fortsatt si at det er litt for mye kjøtt på beina, uansett hvilken person det er. Dog kan man overstyre det med god utstråling og godt vesen. Enig. Ifølge ernæringseksperter og personlige trenere, så ville nok dommen vært den samme. Altså, hun er jo ikke feit, men når man begynner å bli slik som hun er på sitt største, så skal man passe seg. Sjansen for å bli feit, øker betraktelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå