Gjest HunterLady Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Hva er "styggpent"? Vet at det finnes utallige definisjoner pga smak og behag, men her er mine bidrag. Christina Ricci Sarah Jessica Parker Kendra Wilkinson http://www.sladdr.com/wp-content/uploads/2009/01/jessica-simpson-feit.jpg Sikkert maaaange flere. Men hva er det som gjør de pene, når de egentlig er stygge?? :gjeiper:
Gjest soa Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Må bare si, jessica simpson var deilig før hu ble feit:)
Gjest M28 Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Men hva er det som gjør de pene, når de egentlig er stygge?? :gjeiper: Øynene deres gjør at de ved første øyekast fremstår som pene, men når man ser nærmere ser man at resten av ansiktet er mindre pent/stygt. Jeg er enig i dine tre første forslag, men Jessica Simpson er ikke "styggpen", hun er sykt deilig (sexy feit/formfull) og pen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Må bare si, jessica simpson var deilig før hu ble feit:) Herre Gud du vet ikke hva feit er din tulling. 4
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Men hva er det som gjør de pene, når de egentlig er stygge?? :gjeiper: Mange lag med sparkling?
frøkna Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Amy Winehouse Madonna Kat Von D Jeg blir fascinert av de "styggpene". De er pene og stygge samtidig, og det er ikke negativt! 1
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Sarah Jessica Parker er stygg og kalle henne pen er like idiotisk som og kalle Angelia Jolie eller Megan Fox for pene Christina Ricci er pen 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Hun derre breikjefta i "The Closer" kvalifiserer som styggpen i min bok. Styggpen er for meg en som har "skjønnhetsfeil" som oppheves av sjarm og karisma. 1
Sofiemor Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Sarah Jessica Parker er stygg og kalle henne pen er like idiotisk som og kalle Angelia Jolie eller Megan Fox for pene Christina Ricci er pen Sarah Jessica Parker kom på topplisten over de styggeste kjendisdamene for noen år siden. Hun ble kalt for Horseface. Jeg syns ikke noe om å lage slike kåringer. Men sikkert jeg som er gammel og helt ute... 5
Neket Skrevet 16. mars 2011 #10 Skrevet 16. mars 2011 Horseface var passende Men hun har sjarm og utstråling, som kompenserer for det...
Havtorn Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 Jeg synes at Megan Fox er nydelig pen, så hva som er pent er vel ganske individuelt. En skal nå sitte godt på sin høye hest når en kan sitte og si at hun og hun er stygg da.
Gjest HunterLady Skrevet 17. mars 2011 #12 Skrevet 17. mars 2011 Sarah Jessica Parker er stygg og kalle henne pen er like idiotisk som og kalle Angelia Jolie eller Megan Fox for pene Christina Ricci er pen Jeg var i tvil når det kom til henne ja, for synes også hun er alt annet enn pen! Christina Ricci ER styggpen!! Se en gang til: Min lenke
Gjest Nanette Skrevet 17. mars 2011 #13 Skrevet 17. mars 2011 Jeg syns Christina Ricci er kjempepen. Jeg syns heller ikke om sånne kåringer, lurer på hva Jessica tenkte da... 4
Gjest Heloise Skrevet 17. mars 2011 #14 Skrevet 17. mars 2011 Av de nevnt ovenfor så har jeg alltid (vel, siden jeg ble oppmerksom på de) vært fascinert av Christina Ricci og Kat Von D. Synes ikke de er styggpene, men vakre. 3
Gjest Raindrops Skrevet 17. mars 2011 #15 Skrevet 17. mars 2011 Jeg syns Christina Ricci er kjempepen. [/quote Jeg også. Når man blir tatt bilde av i alle mulige situasjoner skal det en del til å bare få bilder der man ser bra ut. Noen stygge bilder gjør ingenforskjell for min del, hun er fortsatt pen. Hun som spiller Abby i NCIS er litt styggpen, men fortsatt mest pen. Merker at jeg har vanskelig for å finne noen å plassere under det begrepet.
Gjest HunterLady Skrevet 17. mars 2011 #16 Skrevet 17. mars 2011 Jeg også. Når man blir tatt bilde av i alle mulige situasjoner skal det en del til å bare få bilder der man ser bra ut. Noen stygge bilder gjør ingenforskjell for min del, hun er fortsatt pen. Hun som spiller Abby i NCIS er litt styggpen, men fortsatt mest pen. Merker at jeg har vanskelig for å finne noen å plassere under det begrepet.
edderkoppdame Skrevet 17. mars 2011 #17 Skrevet 17. mars 2011 Mange av dem som kalles styggpene er de som har utseende som er spesielle - synes selv ikke at det er noen motsetning mellom spesiell og pen. ALLE kan være stygge på en dårlig dag slik som Christina Ricci på det ene bildet. Synes hun er pen, men også spesiell og har helt klart sine dårlige dager. Jeg vil si at de menneskene som er såkalt styggpene er de som har det som folk vil kalle mindre "pene" trekk f.eks grove trekk, men har utstråling, sjarme og en egen evne til å ta seg bra ut med tanke på at de f.eks er flinke til å kle seg og sminke seg. Jeg synes f.eks ikke at Sarah Jessica Parker er noe pen, men mener fortsatt at hun tar seg bra ut selvom jeg ikke er noe fan. Cameron Diaz er også en person som lever på sjarme og sminke, men kan se helt jævlig ut på en dårlig dag. Uansett dreier det seg om smak og behag. Jessica Simpson er veldig pen, men jeg synes at hun virker uinteressant og ikke har en type utseende som jeg liker spesielt godt. Slik er det også med menn, jeg liker ikke utseendet eller tenner på såkalt pene gutter som f.eks disse Twilight-stjernene og andre pene tenåringsgutter, men ser helt klart at de er pene og forstår at mange jenter/damer synes at de er noen skikkelige fruktfat.
Gjest Bond Skrevet 17. mars 2011 #18 Skrevet 17. mars 2011 Jeg tenker litt sånn Tilda Swinton kanskje? Synes hun er nydelig, men kanskje ikke helt skjønnhetsdronningtype?
Gjest norah Skrevet 17. mars 2011 #19 Skrevet 17. mars 2011 Har mange mannlige venner som har nevnt Christina Ricci eksplisitt, flere ganger som noe de svært gjerne vil fordype seg i.(og med det mener jeg sex). SÅ det er nok ikke alle som mener hun er fæl å se på. Jessica Simpson er ikke den skarpeste kniven i skuffen("er tunfisk kylling?"...) - men hun er da slett ikke "feit". I mine øyne er hun fantastisk nydelig - enda flottere enn før rent estetisk. Utfra det eksempelbildet ville jeg kalt henne vakker. Hadde jeg vært bifil eller mann hadde hun klart å lure meg trill rundt(forutsatt ingen dialog).
Gjest Cerridwen Skrevet 17. mars 2011 #20 Skrevet 17. mars 2011 Tykkjer Christina Ricci er nydeleg, ho ser nesten litt alvisk ut. Og Jessica Simpson er veldig pen, berre ho får trent vekk litt fett. Dei eg tykkjer eg styggpene er: Britney Spears Christina Aguilera Hilary Swank Mariah Carey
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå