Gå til innhold

Hvordan flørte med kollega?

Anbefalte innlegg

Gjest Sørlandsjente
Skrevet

Jobber 3 og 4 døgn sammenhengende med en mannelig kollega (40 år). Føler vi har god kjemi og syns litt små flørting gjør at dagene på jobb blir koselige.

Hvilke tips har dere for flørting på arbeidsplassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det enkle er ofte det beste. Koselige komentarer og bruk blikket ditt mye ;)

AnonymBruker
Skrevet

Don't mix business with pleasure! Tenk når dere slå opp, da må dere jobbe 3 og 4 døgn sammenhengende da også

AnonymBruker
Skrevet

Don't mix business with pleasure! Tenk når dere slå opp, da må dere jobbe 3 og 4 døgn sammenhengende da også

Been there done that og kommer aldri til å innvolvere meg med arbeidskollegaer igjen.

Gjest Sørlandsjente
Skrevet

Tenker ikke sex eller følelser her altså, bare uskyldig flørt. Ikke noe farlig med det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er dere begge single? Greia med en fast flørtekompis er at det ofte til slutt går litt lengre for enten den ene eller begge enn man tror i utgangspunktet.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Tenker ikke sex eller følelser her altså, bare uskyldig flørt. Ikke noe farlig med det ;)

Neivel? Bytt kjønn på rollene her da og du (han) ville umiddelbart blitt stemplet som enten utro drittsekk eller jævla player :gjeiper:

Gjest sørlandsjente
Skrevet

Ingen av oss er typene som hadde fått følelser for hverandre så det er ikke et problem.

Vi er alltid alene på jobb så ikke noe problem med at andre begynner å snakke om det.

Gjest dame 35
Skrevet

Jeg flørter ofte med kollegaen min og det er bare blikk kontakt og små kommentarer :)

Gjest Trude
Skrevet

snakker av erfaring: IKKE GJØR DET!

Det blir et mareritt etterpå om det skjærer seg..tro meg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke tips har dere for flørting på arbeidsplassen?

La personen forstå at du er glad for å se ham/henne.
  • Liker 1
Gjest Kleopatra
Skrevet

Tenk positivt hele tiden og ikke glem å gi komplimenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...