Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager aa lage nok en traad om mascara, men det taaler vi vel. :)

Jeg er paa jakt etter en god volummascara. Leser i fora, leser tester, leser det meste som kan leses. Likevel blir jeg ikke klok. Alle har jo saa forskjellige oppfatninger av de hundrevis av mascaraene paa markedet.

Tenker som saa at alle "reagerer" forskjellig. En mascara som drysser for en person, drysser aldri for en annen osv.

Mine erfaringer saa langt;

Clinique High Impact Curling Mascara, likte den veldig godt. Null dryss, saa fin ut, kunne klatte paa en god del uten klumper. Likte veldig godt at den bare "skrelles av" i flak under varmt vann i dusjen. MEN den torka fort ut.

Kjopte saa MAC Opulash, likte den ogsaa veldig godt. Null dryss. Klumpa seg litt kanskje. Kunne ogsaa vaske av paa samme maate. MEN torka ogsaa fort ut.

Naa har jeg kjopt Lancome Hypnose Drama etter aa ha lest litt rundt, men denne liker jeg ikke. Den drysser etter bare noen faa timer. Den ser veldig fin ut paa foer den drysser da. Kan ikke vaskes av med varmt vann, selv om den absolutt ikke er vannfast.

Om jeg kun bruker mascara en dag, blir jeg helt svart i trynet etter en tur i dusjen uten sminkefjerner forst.

Jeg lurer da paa om noen har samme erfaring som meg med disse, og som kan anbefale en god mascara med samme skrelle-av-egenskapene? Og som ikke torker ut fort.

Ogsaa lurer jeg paa om noen vil fortelle om sine erfaringer med Chanel volummascara? Har de noen som skrelles av? Torker de fort ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lòreal Beauty Tubes er en stor favoritt hos meg! Vippene blir lange uten klumper, smitter ikke av og fjernes med varmt vann. Jeg finner ingen andre som slår denne! :)

Skrevet

Diorshow 360 er helt genial :hjerter:

Jeg har linser, så jeg er avhengig av at maskaran er lett å ta av, men at den ikke er på kinnet etter 2 timer.. Jeg har lange vipper, men ikke så tett med hår, så vippene har lett for å klumpe seg. Men med denne får man fine separerte vipper( kosten er batteridrevet) Anbefales! :biggrin:

Skrevet

Tusen takk begge to! :)

Batteridreven kost, a gitt. Hoeres skummelt ut assa :overrasket:

Skrevet

Den snurrer begge veier, så uansett hvilken hånd du bruker, så blir det riktig rettning.. Like gøy hver gang :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...