AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Når du stimulerer klitoris, gjør du det da rett på? Eller litt over/under? Jeg klarer nesten ikke å ta rett på klitoris, det blir ubehagelig. Jeg pleier å stimulere litt over, på klitoris-hetten eller hva det heter. Mange gutter gjør det rett på, jeg må ofte si fra flere ganger før de skjønner at det ikke er godt. Andre som opplever dette? 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Det er få, veldig få gutter som får det der til! 1
Gjest UYN Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Høres ut som du er veldig sensitiv, noen opplever det slik. De jentene jeg har vært borti har kun klaget på dette rett etter en orgasme. -UYN-
meca Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Her i gården handler det mest om grad av opphisselse. Er jeg opphisset nok, kan man være ganske hardhendt uten at jeg får vondt. Tilsvarende er det veldig sensitivt hvis jeg ikke har rukket å bli særlig opphisset.
Hankjønn Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Etter det jeg har lest på forum har dere rett i det ja, for oss gutter er det "rett på sak med kraftig tak" som gjelder, fordi det er sånn det funker enklest på oss. Nå kan jeg kun vurdere dette fra et utenifra-perspektiv da, men kjæresten min kan helt fint stimuleres "rett på". Derimot skal det sies at jeg oppnår best resultat ved å gå rundt grøten en stund, få opp stemingen og spenningen, før jeg begynner å stimulere klitoris direkte. Men selv da kan hun oppleve at det blir for intenst, det går fra godt til ubehagelig/overfølsomt, så det blir av og til litt småpauser for at det skal roe seg ned og slikt.
chui Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Jeg klarer heller ikke å stimulere rett på. Når jeg er skikkelig kåt går det greit å ta rett på, men ikke hardt, og ikke raskt. Bare stryke litt over:)
Ziegel Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Det er få, veldig få gutter som får det der til! Det er få, veldig få jenter som får det der til på kuken også!
Stefan Skrevet 17. mars 2011 #8 Skrevet 17. mars 2011 Hehehe... det tar litt tid å lære seg den kunsten der. Spesielt ettersom dere alle er så forskjellige også. Noen er hyperfølsomme og det kan gjøre vondt selv med lett berøring, mens andre kan man virkelig være hardhendt med. Universaltrikset mitt er god oppvarming før man i det hele tatt beveger seg i det området. Jeg elsker å kyss, småbite og kline, la hendene leke på andre erogene soner. Sørge for at det blir virkelig hett både for henne og meg før klærne faller. Og selv da så sirkler jeg en del før jeg går på direkte berøring. Deretter er jeg veldig oppmerksom på signaler. Bevisst eller ubevisst gir man fra seg en ekstra godlyd der det er ekstra godt. Så får man forsøke å bruke dette for å beregne trykk, hastighet og rytme.
Gjest Katten. Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 Hehehe... det tar litt tid å lære seg den kunsten der. Spesielt ettersom dere alle er så forskjellige også. Noen er hyperfølsomme og det kan gjøre vondt selv med lett berøring, mens andre kan man virkelig være hardhendt med. Universaltrikset mitt er god oppvarming før man i det hele tatt beveger seg i det området. Jeg elsker å kyss, småbite og kline, la hendene leke på andre erogene soner. Sørge for at det blir virkelig hett både for henne og meg før klærne faller. Og selv da så sirkler jeg en del før jeg går på direkte berøring. Deretter er jeg veldig oppmerksom på signaler. Bevisst eller ubevisst gir man fra seg en ekstra godlyd der det er ekstra godt. Så får man forsøke å bruke dette for å beregne trykk, hastighet og rytme. Gjør det veldig likt. I tillegg kjører jeg god og åpen kommunikasjon. Spør litt underveis (på en måte som ikke dreper alt og gjør hele opplevelsen klinisk) om hvordan hun faktisk liker det, og ber henne guide meg underveis. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 Det der er jo veldig individuelt. Kjæresten min og jeg er ganske gode eksempler på at det noen heterodamer tror, nemlig at "jenter veit hva jenter vil ha", ikke stemmer. Vi er nemlig helt forskjellige. Hun må ha det kjempeforsikig, med hetta på, og er jeg for hardhendt blir det vondt med én gang. Må være myk og nærmest kilende i bevegelsene. Mens jeg derimot, må ha det kjempehardt. Hun må omtrent mose og presse klitten min med makt, og de gangene vi bruker vibrator er det stort sett fordi det er for slitsomt å opprettholde hardt nok press lenge nok. Da hender det hun har vibratoren på det mest intense, presser den ned og moser klitten mellom den og en negl... og jeg storkoser meg! Om jeg hadde prøvd noe i nærheten på henne hadde jeg nok blitt sparka ut av senga, haha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå