Gå til innhold

Morsomme jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er morsomme jenter turn on eller tun off?

Hva er ei morsom jente for deg?

Er du morsom?

Hva synes jenter om morsomme jenter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig søkt problemstilling. Det er som å spørre om du foretrekker at påskeharen snakker til deg på polsk eller russisk. Morsomme jenter finnes nemlig ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Morsomme jenter finnes nemlig ikke.

Så med andre ord, du er mann? :skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig søkt problemstilling. Det er som å spørre om du foretrekker at påskeharen snakker til deg på polsk eller russisk. Morsomme jenter finnes nemlig ikke.

ja det er bare menn som er morsomme!

dust....

• Liker 1
Skrevet

Nei så synd på deg som syns det.

Jeg er nemlig utrolig morsom, og det fineste komplimentet jeg kan få er når noen sier jeg er morsom og ler av meg.

FAB :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei så synd på deg som syns det.

Jeg er nemlig utrolig morsom, og det fineste komplimentet jeg kan få er når noen sier jeg er morsom og ler av meg.

FAB :gjeiper:

Slapp av du. Bekymre deg heller for st. totteringsday som nærmer seg med stormskritt.

Skrevet (endret)

Slapp av du. Bekymre deg heller for st. totteringsday som nærmer seg med stormskritt.

HAHAHAHA en slags gunners ute på ville veier :popcorn:

Det ER synd på deg. :klemmer:

Endret av Personlig12
AnonymBruker
Skrevet

Her var det visst en som følte seg truffet :sukk:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAHA en slags gunners ute på ville veier :popcorn:

Det ER synd på deg. :klemmer:

Vel, ja, jo akkurat nå er det tøffe tider. :)

Men seriøst, du bør telle dagene altså. Det gjør nemlig jeg, og feires skal den behørig som alltid.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ojsan en AB full av sure oppgulp. H*n er ihvertfall ikke morsom :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ojsan en AB full av sure oppgulp. H*n er ihvertfall ikke morsom :fnise:

Sikkert meg du siktet til. Sure oppgulp var det nå ikke, i hvert fall var det ikke ment slik. Og jeg tror nok denne spurs-supporteren tåler et harmløst lite stikk ang. denne merkedagen, virker sånn i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen morsomme damer her inne!

Skrevet
Er morsomme jenter turn on eller tun off?

Hverken eller. Tenner ikke på om noen er morsome. Det er tiltrekkende med humoristiske jenter, humor er alltid bra, men det er ikke seksuelt tennende nei.

Hva er ei morsom jente for deg?

En jente som deler min sans for humor, hva ellers.

Er du morsom?

Jeg, som hankjønn, har selvsagt mine øyeblikk hvor jeg glimrer til med treffende vittigheter, men jeg har da også mange feilslåtte vittigheter. Vil si jeg er helt på det jevne.

Hva synes jenter om morsomme jenter?

At de er morsomme? Ikke vet jeg, jeg bare antar.

Skrevet

Vel, ja, jo akkurat nå er det tøffe tider. :)

Men seriøst, du bør telle dagene altså. Det gjør nemlig jeg, og feires skal den behørig som alltid.

Ja, det er vel det eneste dere kan feire i år også... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vel det eneste dere kan feire i år også... :fnise:

I huleste? Are you a manc (i.e. a git)? Og jeg som syntes du fremstod sympatisk..... :gjeiper:

Skrevet

I huleste? Are you a manc (i.e. a git)? Og jeg som syntes du fremstod sympatisk..... :gjeiper:

Nei, nå banner du i kirka... Jeg tilhører de røde i Merseyside så jeg har ikke hatt mye å skryte av de siste årene jeg heller... hehehe.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nå banner du i kirka... Jeg tilhører de røde i Merseyside så jeg har ikke hatt mye å skryte av de siste årene jeg heller... hehehe.

Hmmmm, sist dere vant ligaen var......var det ikke før internet ble oppfunnet? Hahaha! Sorry, kunne ikke dy meg. På den annen side: "vi" har jo aldri lagt labbene våre på den store pokalen enda, fanken og!

Skrevet

Hmmmm, sist dere vant ligaen var......var det ikke før internet ble oppfunnet? Hahaha! Sorry, kunne ikke dy meg. På den annen side: "vi" har jo aldri lagt labbene våre på den store pokalen enda, fanken og!

Det tar nok litt tid før vi er tilbake, men tilbake skal vi. Er forferdelig når målet med sesongen er å bare komme foran de stygge blå... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det tar nok litt tid før vi er tilbake, men tilbake skal vi. Er forferdelig når målet med sesongen er å bare komme foran de stygge blå... :fnise:

Skjønner deg godt. For oss er det ille nok å se denne muppet show-gjengen av noen scummers briske seg i cl-kvarten, kommer ikke over det der, jeg.

Men som du sier: dere er snart tilbake, fjerdeplassen ryker forhåpentligvis for spurvene og naturens orden er gjenopprettet i all sin herlighet.

Skrevet

Selvsagt får du mye tyn her inne for å nevne noe slikt. Men jenter er svært sjelden morsomme. Jeg kan blant annet ikke forstå hvordan det er mulig å trekke på smilebåndet av f.eks. dette:

nemi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...