AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Hva kan man gjøre for å forminske porene, og få vekk de sorte hudormene? Vil helst ha tips som ikke er super super dyrt, men kan godt legge litt penger i det.
Gjest Nanne70 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Hvis du ikke vil gå til en hudpleier, må du investere i produkter som er beregnet på denne typen problem. Du sier ingen ting om din hudpleierutine pr. i dag, men en god hudpleierutine og riktige produkter til din hud er alfa og omega. Kosthold og livsstil ellers kan også spille en rolle.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg var hos hudpleier nylig, der fikk jeg ansiktsbehandlig hvor hun presset ut masse hudormer.. Ikke alt, men hun fikk ut mye, så huden ble mye renere og glatt. Jeg har og en del store porer, det sa hun ikke var så mye å gjøre med. Bare være flink med å rense og pleie huden, slik at skitten ikke la seg og jeg fikk flere store porer.
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Du kan prøve Burt's Bees pore refining mask? Store porer er i utgangspunktet noe man ikke kan gjøre noe med, men man kan få dem til å se mindre ut for en liten stund. Burt's Bees-masken gjør det for meg.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Takk for fine forslag Ja, tenker hudpleier er tingen, men som dere sier så er det jo viktig med en god hudpleie rutine, og det er vel der problemet ligger.. har brukt vichy og clinique men er ikke helt fornløyd. Burts bee skal testes ut. takk
chikako Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Min rutine mot hudormer er billig og enkel; alt jeg trenger er eterisk olje og natron. Jeg bruker stort sett tetreolje, men lavendelolje og sandeltre vet jeg også fungerer. Jeg koker opp vann som jeg tilsetter 5 dråper eterisk olje i, så holder jeg hodet i dampen til det slutter å ryke. Dette gjør at porene åpnes opp, og den eteriske oljen trenger inn. Så lager jeg en krem av vann og natron. Jeg bruker 3 ts natron og litt vann, så det blir smørbart. Dette gnir jeg så inn i ansiktet og lar virke i et par minutter. Deretter skyller jeg ansiktet godt og bruker ansiktsolje eller ansiktskrem. Det går an å teste dette uten de eteriske oljene, kun med varmt vann og natron også. Huden kan bli rød i et par minutter, men det går over. Jeg gjør dette én gang i uka, og har hatt veldig gode resultater. Endret 16. mars 2011 av chikako
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Mange fine tips her! Takk. Jeg trener og spiser sunt. Men har i tillegg litt urenheter i huden og litt tørr hud. Litt av alt. hehe
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Min rutine mot hudormer er billig og enkel; alt jeg trenger er eterisk olje og natron. Jeg bruker stort sett tetreolje, men lavendelolje og sandeltre vet jeg også fungerer. Jeg koker opp vann som jeg tilsetter 5 dråper eterisk olje i, så holder jeg hodet i dampen til det slutter å ryke. Dette gjør at porene åpnes opp, og den eteriske oljen trenger inn. Så lager jeg en krem av vann og natron. Jeg bruker 3 ts natron og litt vann, så det blir smørbart. Dette gnir jeg så inn i ansiktet og lar virke i et par minutter. Deretter skyller jeg ansiktet godt og bruker ansiktsolje eller ansiktskrem. Det går an å teste dette uten de eteriske oljene, kun med varmt vann og natron også. Huden kan bli rød i et par minutter, men det går over. Jeg gjør dette én gang i uka, og har hatt veldig gode resultater. Du bruker virkelig natron til alt mulig du! Kanskje du kan lage en tråd med natron-tips?
chikako Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Du bruker virkelig natron til alt mulig du! Kanskje du kan lage en tråd med natron-tips? Natron er verdt sin vekt i gull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå