AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Har bestemt meg for å kjøpe et par dyre, skikkelige solbriller Har tenkt på RayBans, men så såpass mye av de i fjor at jeg nesten gikk lei (wayfarer, clubmaster). Likevel er de vel klassikere, og jeg har jo lyst på Noen som vet hvilke solbriller som blir poppis i år? Hva bør jeg satse på?
Xtra_lilje Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Har hørt at solbrillemoten blir ganske lik som den var i fjor, men også mer runde briller ( ala john lennon). Ville gått for raybans jeg, tidløse klassikere som du kan ha lenge uavhengig av motebildet. (personlig ville jeg gått for pilot)
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 TS her. Ja dere har nok rett Har sett RayBans på hjemmesiden deres som er vanvittig kule: Jackie Oooh`s. Men jeg finner ikke forhandler som har de i Norge....typisk. Vanskelig å bestille fra utlandet, da man jo gjerne vil prøve før man kjøper!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 TS her. Ja dere har nok rett Har sett RayBans på hjemmesiden deres som er vanvittig kule: Jackie Oooh`s. Men jeg finner ikke forhandler som har de i Norge....typisk. Vanskelig å bestille fra utlandet, da man jo gjerne vil prøve før man kjøper! Jeg har Jackie Oooh RayBans, kjøpte de på Brilleland på Aker Brygge i Oslo i fjor sommer. Så du kan jo høre med dem, evt andre Brillelandbutikker.
Gjest Katee Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 TS her. Ja dere har nok rett Har sett RayBans på hjemmesiden deres som er vanvittig kule: Jackie Oooh`s. Men jeg finner ikke forhandler som har de i Norge....typisk. Vanskelig å bestille fra utlandet, da man jo gjerne vil prøve før man kjøper! Brilleland fører dem fortsatt. Vil tro det samme gjelder for Synsam
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Hva må man ut med sånn cirka for et par Ray Ban Aviator?
Hvitdrøm Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 Personlig foretrekker jeg enkle, klassiske Chanel-briller. De kan brukes til ethvert antrekk, og går ikke av moten. Invester i noen sorte med enkle detaljer - så er du trygg.
kissmequick Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Skriver under på den Kjøpte ett par Chanel solbriller første sommeren jeg fikk feriepenger og igjen på skatten omtrent samtidig (følte meg sååå rik ) Jeg bruker (og elsker) de fortsatt, over ti år senere. Trenger ikke andre solbriller jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå