Gå til innhold

Hvilke solbriller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bestemt meg for å kjøpe et par dyre, skikkelige solbriller Har tenkt på RayBans, men så såpass mye av de i fjor at jeg nesten gikk lei (wayfarer, clubmaster). Likevel er de vel klassikere, og jeg har jo lyst på :)

Noen som vet hvilke solbriller som blir poppis i år? Hva bør jeg satse på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at solbrillemoten blir ganske lik som den var i fjor, men også mer runde briller ( ala john lennon). Ville gått for raybans jeg, tidløse klassikere som du kan ha lenge uavhengig av motebildet. (personlig ville jeg gått for pilot)

Skrevet

Jeg ville gått for Ray-Ban aviators.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja dere har nok rett :) Har sett RayBans på hjemmesiden deres som er vanvittig kule: Jackie Oooh`s. Men jeg finner ikke forhandler som har de i Norge....typisk. :tristbla:

Vanskelig å bestille fra utlandet, da man jo gjerne vil prøve før man kjøper!

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja dere har nok rett :) Har sett RayBans på hjemmesiden deres som er vanvittig kule: Jackie Oooh`s. Men jeg finner ikke forhandler som har de i Norge....typisk. :tristbla:

Jeg har Jackie Oooh RayBans, kjøpte de på Brilleland på Aker Brygge i Oslo i fjor sommer. Så du kan jo høre med dem, evt andre Brillelandbutikker.

Gjest Katee
Skrevet

Brilleland fører dem fortsatt. Vil tro det samme gjelder for Synsam :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva må man ut med sånn cirka for et par Ray Ban Aviator?

Skrevet

Personlig foretrekker jeg enkle, klassiske Chanel-briller. De kan brukes til ethvert antrekk, og går ikke av moten. Invester i noen sorte med enkle detaljer - så er du trygg.

Skrevet

Skriver under på den :)

Kjøpte ett par Chanel solbriller første sommeren jeg fikk feriepenger og igjen på skatten omtrent samtidig (følte meg sååå rik :fnise: )

Jeg bruker (og elsker) de fortsatt, over ti år senere.

Trenger ikke andre solbriller jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...