Katarinaz Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Hei dere! Da er det snart min tur til å være russ, og jeg gleder meg kjempe mye Og jeg er på en van, med de fire beste jentene i verden. Men vi sitter nå litt fast på hva vi kan hete! Så jeg tenkte og bare benytte sjansen, og spørre om litt forslag her. Det kan vel ikke skade, kan det vel? Så.. Har dere noen idéer?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Horevogna. Ram Van. Jur på Tur. Fitte & Fanteri. Pappas jomfruer. (selv om en eller flere ikke er det. gutter elsker trange høl så her får dere oppmerksomhet) Kåte for kuk. Five Virgins. Virgin Van. Madrassbilen. Tut & Knull. Knull & Tutt. Tut for knull. Flyfillene. Flagremusene. (Hvis dere har store indre labias hengende utenfor kusa vel og merke.)
Eidi_81 Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Tits nok eller hva med noe koselig som relaterer til interesser ol
antibac Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Tits nok eller hva med noe koselig som relaterer til interesser ol Haha, herregud. Det var det vår van ble kalt, bare skrevet litt annerledes. Grusomt navn, jeg var imot det, men ble nedstemt.
Gjest Raindrops Skrevet 17. mars 2011 #7 Skrevet 17. mars 2011 Vanskelig å komme med gode forslag hvis man ikke vet noe som helst om dere annet enn at dere er jenter. Hva med å bli sponset av en lekebutikk som gir dere en stor logo som ser bra ut, å kalle dere for Toys R' us?
Katarinaz Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2011 Haha, mange morsomme svar! Vi sitter og idémyldrer nå, fryktelig vanskelig. Tusen takk for alle gode svar, bare spy ut mer!
Violet Hill Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 Hva med å lage et navn ut av en sang som er populær nå og som dere kommer til å høre på i russetiden? Vår bil het Big butts etter sangen med samme navn, og så var det en piece (vet ikke hvordan det staves) av en hot dame med stooor rumpe over hele den ene siden. Jeg synes det var litt grusomt da, men nå er det bare morsomt
Katarinaz Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2011 Haha tusen takk for morsomme svar! :D Men da har vi kommet opp med navn, kan jo meddele det her! Vi heteeeeeeeer (trommevirvel): Femme Fatale 2011! Alle jentene liker det veldig godt, er superfornøyd! :D 1
sophiaM Skrevet 25. mars 2011 #13 Skrevet 25. mars 2011 Så bra at dere fant dere et navn dere er superfornøyde med ^^ Bare fortsett å komme med navn folkens, jeg trenger litt inspo til bussen jeg er med på, selv om det ikke er før til neste år
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 Haha tusen takk for morsomme svar! :D Men da har vi kommet opp med navn, kan jo meddele det her! Vi heteeeeeeeer (trommevirvel): Femme Fatale 2011! Alle jentene liker det veldig godt, er superfornøyd! :D Å herregud det var jo innovativt! Tror dere virkelig at gutter tenner på rødstrømper? Sørg for å drikke dere drita og sprade rundt i undertøyet så blir det kanskje score med noen jomfrugutter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå